Obserwatorzy

Jakby jutra nie by艂o Tomasz Kieres

 ...To jest tak,偶e kiedy cz艂owiek z r贸偶nych powod贸w zaczyna si臋 zamyka膰 , to potem nie tak 艂atwo wr贸ci膰... Tomasz Kieres Jakby jutra nie by艂o

Dzie艅 dobry w pi膮tek 馃コ

M贸j  weekendu pocz膮tek to recenzja dla Was.馃拫 Dzisiaj mam dla pi臋kn膮 chwytaj膮c膮 za powie艣膰 autorstwa  Tomasza KieresJakby jutra nie by艂o

 Dzi艣  zn贸w musz臋 wam powiedzie膰, 偶e jest to moje pierwsze spotkanie z pi贸rem autora馃檪 U艣miecham si臋, bo ostatnio u mnie sporo tych pierwszych raz贸w馃構ale jak偶e dobry to by艂 wyb贸r... Powie艣膰 mnie zachwyci艂a, jednak o tym p贸藕niej. Najpierw s艂贸w kilka, o czym opowiada ksi膮偶ka.

 Zdarzy艂o Wam si臋  kiedy艣 pod wp艂ywem jakiego艣 wspomnienia, przedmiotu,impulsu, emocji postanowi膰 co艣 co od razu wprowadzacie w czyn? I ta z pozoru nieprzemy艣lana decyzja zmienia Wasze 偶ycie. I  tak w艂a艣nie by艂o u bohatera Naszej ksi膮偶ki, ale po kolei, zacznijmy od pocz膮tku . 

Sebastian jest architektem, dobrze zarabia,nie 偶yje na jakim艣 specjalnie wysokim poziomie. Co sprawia, 偶e jest w stanie sporo od艂o偶y膰. Pewnego dnia jego 偶ona oznajmia, 偶e chce rozwodu. M臋偶czyzna przyjmuje to z dziwnym spokojem, co nawet jego samego zaskakuje, jako co艣 nieuniknionego i nie robi膮c problemu Agacie przenosi si臋 do innego mieszkania.

Nie specjalnie mo偶e si臋 w nim odnale藕膰, w jednym ze swoich pude艂 odnajduje otrzymany przed laty wisiorek. To znalezisko sprawia, 偶e Sebastian bierze w pracy zaleg艂y urlop i postanawia spontanicznie wybra膰 si臋 w podr贸偶 bez jakiegokolwiek planu. Zdaje si臋 na los i wyje偶d偶a do Amsterdamu. 

Jak dowiadujemy si臋 z ksi膮偶ki pocz膮tkowo jedynie na kilka dni. W tej podr贸偶y wszystko jest na zasadzie „co ma by膰 to b臋dzie.” Melduj膮c w pierwszym napotkanym hotelu natrafia na bardzo mi艂膮 recepcjonistk臋 Anouk. Przez pierwszych  kilka dni snuje si臋 bez celu po ulicach miasta, pr贸buj膮c troch臋 wypocz膮膰 i mo偶e pouk艂ada膰 my艣li...W pewnym momencie po raz kolejny zupe艂nie przypadkowo spotyka w restauracji dziewczyn臋 poznan膮 w recepcji. Anouk pod wp艂ywem zwierze艅 Sebastiana proponuje mu wsp贸ln膮  przygod臋 i poszukiwania. 

Czego b臋d膮 wsp贸lnie szuka膰? Do czego to ich zaprowadzi? Kim w og贸le jest dziewczyna ?  Jak膮 tajemnice za sob膮 niesie ? Odpowiedz na te i wiele innych pyta艅 odnajdziecie si臋gaj膮c po t臋 ksi膮偶k臋. Ztego miejsca mog臋 Wam obieca膰, 偶e ta historia Wam wci膮gnie, zaskoczy i wzruszy nie jeden raz.

Podsumowuj膮c 

Ksiazka bardzo mi si臋 podoba, porusza serce, jest bardzo g艂臋boka, sk艂oni艂a mnie do wielu przemy艣le艅, refleksji i to niejednokrotnie. Zdarzy艂o mi si臋 tak偶e zgubi膰 przy niej nie jedn膮 艂z臋 wzruszenia. Autor pi臋knie pisze o uczuciach z perspektywy m臋偶czyzny co te偶 jest bardzo ciekawym do艣wiadczeniem dla czytelnika. 艢wietny dob贸r s艂贸w i naprawd臋 wielkie uk艂ony za wspania艂y warsztat,czu艂am t臋  ksi膮偶k臋 ca艂膮 sob膮, jakby wsp贸艂 odczczuwa艂am emocje bohater贸w. Pisarz umiej臋tnie  przygotowa艂 mnie jako czytelnika na to co ma nadej艣膰 w lekturze a i tak mnie zaskoczy艂... 

Z ogromn膮 przyjemno艣ci膮 polecam Wam t臋 ksi膮偶k臋. To historia z gatunku tych,kt贸re zostaj膮 w waszych sercach i d艂ugo jej nie zapomnicie,co wi臋cej mimo ogromnego gatunku emocjonalnego na pewno jeszcze nie raz do niej wr贸c臋 i bardzo cieszy mnie, 偶e mam w swoich zbiorach w艂a艣nie ten tytu艂 z dedykacj膮 od autora.馃挄

 Nie zaskocz臋 Was chyba tym co napisz臋 poni偶ej 馃榿

馃摎馃摎馃摎馃摎馃摎馃摎 L膮duje do ulubie艅c贸w 馃グ

Pami臋tajcie jednak, 偶e wszystko co tutaj czytacie to wy艂膮cznie moja osobista opinia, a wy mo偶ecie mie膰 zupe艂nie odmienn膮. 

 Ksi膮偶ka cz臋艣ciowo zosta艂a wys艂uchana r贸wnie偶 przy pomocy aplikacji Bookbeat  - Zakup w艂asny

Ksi膮偶k臋 w wersji audio mo偶ecie znale藕膰 mi臋dzy innymi na #BookBeat oraz #Storytel Mo偶ecie j膮 kupi膰 tak偶e tutaj馃憞

 

Wydawca audiobooka: Wydawnictwo Flow
Wydawnictwo: Wydawnictwo Flow
Lektor: Miko艂aj Krawczyk
 
Tu tradycyjnie chc臋 z艂o偶y膰 ogromne  podzi臋kowania lektora za dodanie historii mocy emocji i dodanie jej charakteru. 
 
 Tym razem tak偶e chce podzi臋kowa膰 wydawnictwo Flow za to, 偶e dzi臋ki Wam ta wyj膮tkowa historia mog艂a trafi膰 do nas czytelnik贸w
 
Czytaj膮c t臋 ksi膮偶k臋 gdzie艣 z tylu g艂owy mia艂am ten kawa艂ek 


 
 
Zach臋cam do dzielenia si臋 swoimi wra偶eniami po przeczytaniu ksi膮偶ki, b臋dzie mi bardzo mi艂o je艣li zostawisz po sobie 艣lad w komentarzu. Z tego miejsca chce Wam 偶yczy膰 zaczytanego  weekendu ❤☺
  
 
 
 
 
 
By by膰 na bie偶膮co zagl膮dajcie na m贸j fanpage Zaczytana Ola na Facebooku Wpadajcie te偶 na Instagram Zaczytana Ola馃摎

Komentarze

  1. Do czytania ksi膮偶ek tego autora, nie trzeba mnie namawia膰
    Mam zamiar si臋gn膮膰 po ni膮 wkr贸tce.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Wspania艂a recenzja 馃槏
    Ksi膮偶ka w planach ❤️ pozdrawiam ❤️

    OdpowiedzUsu艅
  3. Zaciekawi艂a艣 mnie swoj膮 recenzj膮 Olu. Lubi臋 odkrywa膰 nowe ksi膮偶ki i nowych autor贸w. Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsu艅
  4. Zach臋ci艂a艣 mnie do przeczytania馃憤

    OdpowiedzUsu艅
  5. Tyle dobrego czyta艂am ju偶 o tej ksi膮偶ce, 偶e Twoja recenzja przypiecz臋towa艂a decyzj臋 o jej nabyciu i przeczytaniu :)
    R贸wnie偶 obserwuj臋 :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ju偶 ten pierwszy cytat co艣 we mnie poruszy艂... Przeczytam z pewno艣ci膮 :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Takie komentarze nadaj膮 sens pracy w艂o偶onej w tworzenie recenzji

      Usu艅
  7. Ciekawa propozycja czytelnicza. B臋d臋 mia艂a ten tytu艂 na oku.

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Co s膮dzisz o tej recenzji? Napisz prosz臋 w komentarzu

Popularne posty

Male艅ka Anna H. Niemczynow

Wioletta Piasecka Dom pe艂en tajemnic

Recenzja Naucz mnie na nowo kocha膰 Ilona 艁uczy艅ska