Obserwatorzy

Anna Klejzerowicz ,,Zaginione miasto"

,,[...] -Historyk sztuki jak Twoja Marta.
-Marta jest konserwatorem zabytk贸w.     -sprostowa艂 Emil.
-Wszystko jedno. Tyle, 偶e ten, to stary piernik. Dobrze po 70. Ju偶 od dawna nie robi w biznesie, Marta go mo偶e nawet nie kojarzy膰. Nazywa si臋 Leon.
-Zawodowiec?
-sobie tu nie kpij,bo on na serio jest zawodowiec. Leon Dutkiewicz, 7 razy habilitowany za PRL-u. Cwaniaczek, pojedziesz do niego i wypytasz?
-Czemu ja?
-Bo je艣li jest w to zamieszany to lepiej go narazie nie niepokoi膰, Ty jako prasa jeste艣 bezpieczniejszy.
      

Witajcie w t膮 deszczow膮 艣rod臋 馃導☔馃崈馃崄馃崅

 Ostatnio wi臋cej mnie nie ma ni偶 jestem  ale po prostu trudno mi zmie艣ci膰 wszystko w 偶yciowy grafik... Zreszt膮 ostatnio ju偶 wspomina艂am rehabilitacja i praca, do tego dochodzi jeszcze nauka j臋zyka 馃嚛馃嚜i r贸偶ne inne obowi膮zki zajmuj膮 mi tyle czasu, 偶e brakuje mi go nawet na czytanie,a co dopiero znale藕膰 czas na napisanie postu... Cz臋sto mam te偶 dylemat: czyta膰 czy pisa膰❓馃摎馃摎馃摎馃捇馃懇‍馃捇
Czasem jedno z drugim przegrywa z braku weny tw贸rczej 馃槃Tyle o mnie, a raczej o mojej nieregularno艣ci 馃構 Mam nadziej臋, 偶e mi wybaczycie. 馃檪

Dzi艣 zapraszam was na kolejn膮 daaawno obiecan膮 cz臋艣膰 przyg贸d z serii Emil 呕膮d艂o

W czwartym tomie cyklu, dociekliwy Emil 呕膮d艂o b臋dzie pr贸bowa艂 rozwik艂a膰 zagadk臋 tajemniczej figurki z napisem, zag艂臋biaj膮c si臋 przy okazji w tajniki pradawnej cywilizacji. 

Wszystko zacznie si臋 ca艂kiem niewinnie. W jednej z kamienic w Tr贸jmie艣cie natrafi na 艣lady zamurowanej i zrujnowanej przez Niemc贸w piwnicy w kt贸rej mia艂 by膰 ukryty skarb. 

Zaintrygowany tym faktem b臋dzie stara艂 si臋 rozwi膮za膰 t臋 zagadk臋 i dotrze膰 do prawdy. Czeka go wiele ciekawych i niebezpiecznych sytuacji. Oczywi艣cie nie ob臋dzie si臋 bez trupa i mordercy, bo kt贸ry krymina艂 m贸g艂by bez tego zwa膰 si臋 krymina艂em?馃槀 Kto zabija? kogo? i co nim kieruje? Tego dowiecie si臋 zag艂臋biaj膮c si臋 w lekturze zaginionego miasta. Jak si臋 pewnie domy艣lacie nie zabraknie Marka Zebry, b臋dzie te偶 Marta i oczywi艣cie niezast膮piony Bolero馃樆  

Ta pozycja jak i poprzednie zawiera spory w膮tek historyczny, wed艂ug mnie ciekawy, za to w艂a艣nie lubi臋 te seri臋. Za co jeszcze? Mimo i偶 jest to powie艣膰 z gatunku kryminalnych krew nie leje si臋 tu litrami, a za ka偶dym rogiem nie czai si臋 morderca lub jego ofiara, jednak ksi膮偶ka wci膮ga i zaciekawia na tyle, 偶e chwilami wr臋cz ci臋偶ko si臋 oderwa膰 od ksi膮偶ki, bo chcesz wiedzie膰 JU呕❗co by艂o dalej. Do tego 艣wietnie zbudowani charyzmatyczni bohaterowie to sprawia, 偶e tym bardziej jest warta uwagi czytelnika. Dzi臋ki temu wybaczysz drobne niedoci膮gni臋cia i nie艣cis艂o艣ci.馃槈

Krymina艂y lubi臋 czyta膰 o ka偶dej porze roku, ale jesienna aura,szybciej zapadaj膮cy zmrok, ch艂odne, ciemne wieczory zdecydowanie wpasowuj膮 si臋 klimatem w krymina艂 (nie wspominaj膮c ju偶 o thrillerach psychologicznyh馃槈) dlatego te偶 nie mog艂abym nie poleci膰 Wam tej ksi膮偶ki na zimne jesienne wieczory. 

Ksi膮偶ka zosta艂a wys艂uchana przy pomocy aplikacji BookBeat - Zakup w艂asny
Wydawca audiobooka: Lind & Co
Wydawnictwo: Replika

Ksi膮偶k臋 w wersji audio mo偶ecie znale藕膰 mi臋dzy innymi na #BookBeat oraz #Storytel Mo偶ecie j膮 kupi膰 tak偶e tutaj馃憞 Jak zawsze b臋dzie mi oczywi艣cie bardzo mi艂o, je艣li zostawisz po sobie 艣lad w komentarzu.馃檪

Pozdrawiam Was ciep艂o,trzymajcie si臋 ciep艂o i zdrowo w ten grypowo-przezi臋bieniowy czas. 呕ycz臋 Wam dobrego dnia. ❤

By by膰 na bie偶膮co zagl膮dajcie na m贸j fanpage Zaczytana Ola na Facebooku

Wpadajcie te偶 na Instagram Zaczytana Ola馃摎

Komentarze

Prze艣lij komentarz

Co s膮dzisz o tej recenzji? Napisz prosz臋 w komentarzu

Popularne posty

Wioletta Piasecka Dom pe艂en tajemnic

Male艅ka Anna H. Niemczynow

Recenzja Naucz mnie na nowo kocha膰 Ilona 艁uczy艅ska