Obserwatorzy

Kiedy zniknę Agnieszka Lingas-Łoniewska

 [...] Nic mnie nie czeka Lenka, nic. Jeśli chcesz coś zrobić w życiu musisz sięgnąć po to sama, nikt Ci nic nie da... Kiedy zniknę Agnieszka Lingas-Łoniewska

 

Witajcie 💓

Dziś chce podzielić się z Wami moją recenzją książki autorstwa Agnieszki Lingas-Łoniewskiej. Kiedy zniknęJak dla mnie książka mistrz❗ Wielkie ukłony dla pięknego emocjonującego i wielowarstwowego pióra autorki, normalnie kapelusze z głów... No, ale cierpliwości o emocjach po przeczytaniu lektury za chwilkę😉 Najpierw lekki zarys fabuły.


Autorka zabiera nas do Rokietnicy, gdzie poznajemy jednego z głównych bohaterów Mateusza, jego siostrę i ich wspólnych przyjaciół. Chłopak jest utalentowanym gitarzystą. Muzyka, pisanie tekstów i gra na gitarze to źródło jego życiowej siły, coś z czego czerpie moc i energie,by dalej ciągnąć trudy życia i móc się z nimi zmagać. Mateusz nie ma łatwego życia. Wychowuje się bez ojca w patologicznej rodzinie, bez specjalnego zainteresowania matki. Ta w jego odczuciu woli narkotyki od własnych dzieci.  Czy to jednak prawda? 

W momencie gdy w życiu Mateusza i jego siostry wszystko powoli zaczyna się w miarę układać,a chłopak ma szansę na rozwój kariery i perspektywy lepszego samodzielnego życia na światło dzienne wychodzą pewne tajemnice z przeszłości, które wywracają życie Mateusza i jego siostry Matyldy do góry nogami, a nawet wystawiają na próbę dotychczasowe relacje i przyjaźnie... 

Jakie tajemnice odkryją? Dlaczego to tak mocno naruszy dość uporządkowany świat młodych, a także ich rodzicom? przy czym stawia ich życie i plany na głowie. Jakie brudy wyjdą po latach na świat? Na te i wiele innych pytań znajdziecie odpowiedzi sięgając po lekturę. Do czego gorąco zachęcam całym sercem🥰 W książce znajdziecie także utwory napisane przez Mateusza. 📝Na kanale YouTube autorki kilka z nich możecie także odsłuchać🎧🎸🎤 co dla mnie jest ekstra gratką, ponieważ książka jest jakby bardziej namacalna i prawdziwa, a teksty życiowe i trafne.

PODSUMOWUJĄC

Książka BARDZO mi się podoba, była dla mnie jak film. Słuchając widziałam w niej wszystko dokładnie tak jakbym oglądała wszystko jak w filmie. Bohaterowie dobrze napisani, emocje, trudność sytuacji w której się znaleźli według mnie doskonale oddane. To książka która ma wszystko co lubię w tego typu pozycjach. Świetny styl, zaciekawienie czytelnika, intryga, wciągnięcie i na koniec bum☄💥🤭 no po prostu szczęka na podłodze. 😁Znacie to?Muszę jednak przyznać szczerze, że na początku kiedy nie znałam jeszcze wszystkich postaci gubiłam się na  odsłuchu i w wątkach „wcześniej” „później” Natomiast potem kiedy wszystko się wyjaśniło uznałam to za świetny zabieg literacki. Lektura dostarczyła mi wielu emocji i wrażeń według  mnie jest to  głęboka książka, nie mogłam się  od niej oderwać. Nie chciałam przestawać nawet na chwilę, wciąż byłam ciekawa kolejnych zdarzeń i nie mogłam odejść nie dowiadując się jak to wszystko się potoczy. Trwałam we współodczuwaniu emocji razem z jej bohaterami, udzieliły mi się ich emocje. Z największą przyjemnością i  polecam tę książkę. Dla mnie czas z tą książką to po prostu uczta dla zmysłów 🤗Mam nadzieję, że wam też się ta lektura tak bardzo spodoba jak mi. 

Pozycja oczywiście

📚📚📚📚📚📚 Ląduje do ulubieńców ♥️

Pamiętajcie jednak, że wszystko co tutaj czytacie to wyłącznie moja osobista opinia, a wy możecie mieć zupełnie odmienną.

Książka została wysłuchana przy pomocy aplikacji BookBeat - Zakup własny
Wydawca audiobooka: Novae Res
Wydawnictwo:
Novae Res  

Lektor: Adam Stasiak 

Tradycyjnie w tym miejscu oklaski dla lektora bardzo przyjemnie się słuchało, przyjemny głos i genialnie oddane napięcie i emocje bohaterów.   

W tym mam dla Was małą niespodziankę 🎁♥️



Książkę w wersji audio możecie znaleźć między innymi na #BookBeat oraz #Storytel Możecie ją kupić także tutaj👇


Napiszcie proszę w komentarzach czy znacie te historie,a jeśli tak, jak wam się podobało? Znacie książki spód pióra autorki? A może jakąś polubiliście szczególne i polecacie. Piszcie prędko ! Z chęcią się dowiem. Przede mną na szczęście kolejny tom serii, pod intrygującym tytułem KIEDY WRÓCĘ. Zatem spodziewajcie się niebawem, kolejnej recenzji drugiej części💓 Pozdrawiam Was i życzę ciepłka☺❤


Na koniec wrzucam Wam „Kiedy zniknę” do posłuchania

 
 
PS. W najbliższym czasie jadę do Karpacza na turnus rehabilitacyjny powalczyć o lepszą sprawność,by było mi łatwiej codziennie funkcjonować i żyć. Nie wiem jak to będzie w tym wypadku z częstotliwością wpisów, ale postaram się z pomocą mojej przyjaciółki  Martusi, abyście za mocno tego nie odczuli.🤗

By być na bieżąco zaglądajcie na mój fanpage Zaczytana Ola na Facebooku Wpadajcie też na Instagram Zaczytana Ola📚

Komentarze

  1. Bardzo lubię książki tej autorki, więc chętnie sięgnę po ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie piszesz o książce. Autorka jest mi doskonale znana, więc i ten tytuł mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  3. A znam znam, podzielam Twoją opinię, genialna książka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Nie znam tej książki ale teraz wiem, że koniecznie musze poznać ją bliżej :) Może to być dla mnie świetna lektura ^^ Dziękuję za polecenie!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Przekonałaś mnie i przeczytałam. Zupełnie wciągnęła mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :-) odwiedzaj mnie częściej :-))

      Usuń
  6. Uf wreszcie znalazłam czas i przeczytałam. Książka stos!🔥 Dziękuję, bo trafiłam na nią dzięki Tobie. Koleżanka miłośniczka czytania pokazała mi Twój blog,ale wstydziłam się komentować. Zresztą dzięki Tobie i Twojej przyjaciółce poznałam książki pana Kazimierza Kiljana, których wcześniej też nie znałam i dzięki temu blogowi poznałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle tu miłych słów , takie komentarze dodają mi motywacji do prowadzenia bloga :-) nie wstydź się komentować , dzięki temu wiem , że jesteś :-) zapraszam częściej , bądź aktywna :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Co sądzisz o tej recenzji? Napisz proszę w komentarzu

Popularne posty

Maleńka Anna H. Niemczynow

Wioletta Piasecka Dom pełen tajemnic

Recenzja Naucz mnie na nowo kochać Ilona Łuczyńska