Obserwatorzy

馃摎Ksi膮偶kowe podsumowanie wrze艣nia馃摎

Dzie艅 dobry❣️馃槝

Aby zn贸w nie narobi膰 sobie niepotrzebnych zaleg艂o艣ci wpadam do Was z szybkim podsumowaniem minionego kilka dni temu wrze艣nia, bo to ju偶 czas najwy偶szy.馃槈


Jak zawsze najpierw wrzuc臋 Wam podsumowanie w pigu艂ce馃拪 Poni偶ej napisz臋 natomiast o nich s艂贸w kilka i podlinkuj臋. ☺️



Na pocz膮tek mam dla Was wyj膮tkow膮 histori臋 Edyty i Jacka w ksi膮偶ce „Niepe艂ni”, kt贸rej autorem jest Pawe艂 Pollak. Jest nietypowa, niebanalna, ale tak偶e niesamowicie realna przez co jest te偶 bliska mojemu ❤️ Kto jeszcze nie czyta艂 mojej recenzji zapraszam tutaj➡️ „Niepe艂ni” na blogu 馃懇馃徎‍馃馃懆馃徏‍馃Ο

 
Nast臋pna by艂a nowo艣膰 autorstwa Sary Antczak. Nie mog膮c si臋 doczeka膰 przeczyta艂am ksi膮偶k臋 „Kara” przedpremierowo, a Was uraczy艂am recenzj膮 w dniu jej premiery. To trzymaj膮cy w napi臋ciu thriller psychologiczny opowiadaj膮cy histori臋 czw贸rki przyjaci贸艂 beztrosko sp臋dzaj膮cych wsp贸lnie czas, gdy nagle jedno z nich znika. Czy ksi膮偶ka mi si臋 spodoba艂a mo偶ecie przeczyta膰 tutaj ➡️„Kara” na blogu 

Kolejn膮 przeczytan膮 przeczytan膮 przeze mnie pozycj膮, kt贸rej autork膮 jest Izabela M. Krasi艅ska jest seria: „Pod skrzyd艂ami mi艂o艣ci” zwana te偶 jako seria: „Stra偶acka”馃懆馃徎‍馃殥❤️‍馃敟 Jestem  w艂a艣nie w trakcie recenzowania Wam ca艂ej serii, zrobi艂am sobie tylko ma艂y przerywnik na podsumowanie, by znowu gdzie艣  si臋 w tym wszystkim nie zagubi膰 i dzia艂a膰 w miar臋 swoich mo偶liwo艣ci na bie偶膮co.馃槈 To daj膮ca do my艣lenia historia wielkiej pe艂nej wzlot贸w i upadk贸w mi艂o艣ci stra偶aka Piotra uratowanej przez niego Marty i ich najbli偶szych. Kto jeszcze nie czyta艂,szybciutko nadrabia膰 tutaj ➡️ Pod skrzyd艂ami mi艂o艣ci” na blogu

Kolejne spotkanie z bohaterami tego cyklu ju偶 nied艂ugo na blogu. Jakie tym razem zakr臋ty, wyboje i niespodzianki los szykuje dla Marty i Piotra?❤️‍馃敟馃毃馃敟馃殥馃懆馃徎‍馃殥


Nast臋pna w kolejce czeka prawie gotowa historia Leny w powie艣ci „Sny pachn膮ce poziomkami "autorstwa Wioletty Piaseckiej
 
Kolejne pozycje to te, kt贸re aktualnie czytam, to seria „Kawiarenka za rogiem” spod pi贸ra Karoliny Wilczy艅skiej. Ju偶 teraz jestem ciekawa Waszego zdania i odczu膰 co do Mi艂ki g艂贸wnej bohaterki serii. 


 


B臋dzie mi jak zawsze mi bardzo mi艂o je艣li zostawisz po sobie 艣lad w komentarzu. 馃槉Koniecznie piszcie co s膮dzicie o moich propozycjach ksi膮偶kowych z wrze艣nia, dajcie te偶 zna膰 co ju偶 macie na swoim koncie czytelniczym, a co chcecie mie膰. Ch臋tnie poczytam jakimi ksi膮偶kami zaczynali艣cie pa藕dziernikowe czytanie. Uciekam ogrza膰 si臋 ulubion膮 herbatk膮 z cytrynk膮馃崑 a Wam 偶ycz臋 udanego pocz膮tku tygodnia☺♡

 

 

By by膰 na bie偶膮co zagl膮dajcie na m贸j fanpage Zaczytana Ola na Facebooku 

 Wpadajcie te偶 na Instagram Zaczytana Ola馃摎

 

Komentarze

  1. Gratuluj臋 udanego czytelniczo miesi膮ca.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Kurcze kusicie t膮 seri膮 stra偶ack膮 馃馃き

    OdpowiedzUsu艅
  3. PI臉KNE GRAFIKI, CHYL臉 CZO艁A ZA WYKONANIE, to co艣 w sam raz dla takiej jesieniary jak ja.馃槏馃崄 Ja m贸j pa藕dziernik zacz臋艂am z Sylwi膮 Kubik ciekawe czy i u Ciebie zago艣ci ta seria.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Sporo przeczyta艂a艣 we wrze艣niu i same ciekawe ksi膮偶ki!

    OdpowiedzUsu艅
  5. Jestem ciekawa Twoich kolejnych recenzji, bo z tw贸rczo艣ci膮 pani Wilczy艅skiej nie mia艂am jeszcze styczno艣ci. A ok艂adki kusz膮!!

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ciekawe ksi膮偶ki, 偶adnej z nich nie czyta艂am :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Wpis jak zawsze dopracowany, podsumowanie imponuje zw艂aszcza ciekawi mnie seria o przystojnym stra偶aku 馃ぃ

    OdpowiedzUsu艅
  8. Marek faceci te偶 lubi膮 czyta膰!17 pa藕dziernika, 2023 08:13

    Ciekawy zbi贸r. Bardzo przy tym estetyczne wykonanie. Ja pa藕dziernik zacz膮艂em z pozycj膮 od Meoza lubicie z przyjaci贸艂k膮 takie klimaty "Mrozopodobne"?

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kujemy , owszem lubimy a kryminalny miesi膮c wci膮偶 w naszych planach;-)

      Usu艅

Prze艣lij komentarz

Co s膮dzisz o tej recenzji? Napisz prosz臋 w komentarzu

Popularne posty

Wioletta Piasecka Dom pe艂en tajemnic

Male艅ka Anna H. Niemczynow

Recenzja Naucz mnie na nowo kocha膰 Ilona 艁uczy艅ska