Obserwatorzy

Truciciel- Karolina Kasprzak-Dietrich

„Ona naprawd臋 偶a艂owa艂a, tak jak powtarza艂a, a ja jej nie wierzy艂em. Uwa偶a艂em, 偶e m贸wi tak, bo chce do mnie wr贸ci膰 dla pieni臋dzy. To s膮 esemesy sprzed dziesi臋ciu lat. Ona nie chcia艂a moich pieni臋dzy, kocha艂a mnie, takiego, jakim by艂em na pocz膮tku, kiedy nie 艣mierdzia艂em groszem. Usiad艂em bezradnie na sk贸rzanym naro偶niku i mia艂em ochot臋 si臋 pop艂aka膰. Jestem debilem…”
Karolina Kasprzak-Dietrich - Truciciel 

Witajcie kochani馃挀

Dzi艣 przynosz臋 Wam moj膮 recenzj臋  ksi膮偶ki Karoliny Kasprzak-Dietrich  „Truciciel.”


Jest to moje pierwsze spotkanie z tw贸rczo艣ci膮 autorki, niestety jak dla mnie niezbyt trafione i udane...馃槩 No, ale o tym w swoim czasie...

 Ona i on. S膮 jak ogie艅 i woda kochaj膮 si臋 i jednocze艣nie nienawidz膮. 

Czytaj膮c t臋 ksi膮偶k臋 wci膮偶 mia艂am gdzie艣 z ty艂u g艂owy piosenk臋 Krzysztofa Krawczyka w duecie z Edyt膮 Bartosiewicz. „Trudno tak”Jak to sz艂o?馃„Trudno tak razem by膰 nam ze sob膮, bez siebie nie jest l偶ej”馃幍馃幎

 
Ona Kasandra jest bardzo utalentowan膮 krawcow膮,a jej umiej臋tno艣ci mog艂y r贸wna膰 si臋 z mo偶liwo艣ciami tw贸rczymi projektant贸w wielkich znanych na ca艂ym 艣wiecie marek. Jednak dziewczyna nie chce by膰 specjalnie s艂awna, pracuje w niewielkim zak艂adzie krawieckim szyj膮c niepowtarzalne sukienki w艂asnego projektu.

 On Wojtek w艂a艣ciciel firmy kt贸r膮 wsp贸艂tworz膮. Pewny siebie id膮cy do przodu po swoje,marzy o tym by ich firma sta艂a si臋 ceniona znana i rozpoznawalna, ponadto przynosi艂a jak najwi臋cej zysk贸w.

Oboje maj膮 r贸偶ne wizje tego jak powinno to wszystko wygl膮da膰 i wyrzucaj膮 sobie wzajemne 偶ale co istotne nie robi膮 tego bezpo艣rednio, a ka偶de samotnie w my艣lach bez om贸wienia tego w 偶aden spos贸b z drug膮 stron膮. Ponadto kochaj膮 si臋 ponad wszystko, a poza wyj膮tkowym jakby si臋 na pierwszy rzut oka wydawa艂o uczuciem 艂膮czy ich gor膮ca nami臋tno艣膰. W ich zwi膮zku przede wszystkim brakuje komunikacji, za bardzo panoszy si臋 podejrzliwo艣膰 i zaborczo艣膰.

Do czego doprowadzi brak komunikacji❓Czy dzika, gor膮ca nami臋tno艣膰 wystarczy,by utrzyma膰 relacje mi臋dzy dwojgiem ludzi, kt贸rzy nie potrafi膮 si臋 porozumie膰❓Jak potocz膮 si臋 ich dalsze losy i jak tym wszystkim znajdzie si臋 mafia❓A tak偶e do czego doprowadzi zemsta❓

 Ksi膮偶ka niespecjalnie mi si臋 podoba艂a, owszem gdzie艣 w tle mo偶na wychwyci膰 wa偶ny przekaz, ale styl w jakim jest napisana, oraz mnogo艣膰 i intensywno艣膰 scen erotycznych nie przypad艂y mi do gustu. Ponadto strasznie irytowa艂a mnie g艂贸wna bohaterka ze swoim niezdecydowaniem, Wojtek te偶 wiele razy mnie wkurzy艂. Mocno zm臋czy艂a mnie ta ksi膮偶ka, za ma艂o w niej pozytyw贸w i brakuje mi pozytywnej postaci, kt贸ra swoj膮 osob膮 przyci膮gnie czytelnika i przytrzyma go na d艂u偶ej. Owszem by艂am ciekawa jak to si臋 wszystko potoczy, zako艅czy,ale w og贸lnym rozrachunku s艂abo to wszystko wysz艂o.

 馃摎馃摎 S艂abiutka

Pami臋tajcie jednak, 偶e wszystko co tutaj czytacie to wy艂膮cznie moja osobista opinia, a wy mo偶ecie mie膰 zupe艂nie odmienn膮.

Ksi膮偶k臋 przeczyta艂am w ramach Booktour, kt贸ry zorganizowa艂a Paulina opetanaprzezslowa 

  

Ksi膮偶ka cz臋艣ciowo wieczorami zosta艂a wys艂uchana przy pomocy aplikacji Storytel - Zakup w艂asny

Wydawca audiobooka: Lind & Co
Wydawnictwo: Million studio wydawnicze

Lektor: Anna Szyma艅czyk i Mateusz Drozda

 W tym miejscu warto nadmieni膰, 偶e bardzo przyjemnie s艂ucha艂o si臋 tej dw贸jki. 馃帶馃檪

Ksi膮偶k臋 w wersji audio mo偶ecie znale藕膰 mi臋dzy innymi na #storytel  Mo偶ecie j膮 kupi膰 tak偶e tutaj 馃憞



Zach臋cam do dzielenia si臋 swoimi wra偶eniami po przeczytaniu ksi膮偶ki, b臋dzie mi bardzo mi艂o je艣li zostawisz po sobie 艣lad w komentarzu. Zaczytanego wtorkowego  wieczoru ! ❤☺

  
PS. Ksi膮偶ka ma ju偶 drug膮 cz臋艣膰, jeste艣cie ciekawi mojej recenzji kole
jnego tomu z cyklu Truciciel pt  „Niewierno艣膰”❓



 By by膰 na bie偶膮co zagl膮dajcie na m贸j fanpage Zaczytana Ola na Facebooku Wpadajcie te偶 na Instagram Zaczytana Ola馃摎

Komentarze

  1. M贸j patronat 馃榿 szkoda, 偶e nie do ko艅ca polubi艂a艣 t膮 histori臋. Musz臋 tu nadmieni膰, 偶e autorka ma specyficzny styl pisania i trzeba to polubi膰 inaczej inne ksi膮偶ki r贸wnie偶 mog膮 ci nie przypa艣膰 do gustu.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Tak s膮dz臋 , jednak szanuje autora po prostu styl pisania nie dla mnie ;-( I gratuluje patronatu :-)

      Usu艅
    2. Dzi臋kuj臋. Ale spr贸buj przeczyta膰 co艣 innego autorki, mo偶e b臋dzie lepiej.

      Usu艅
    3. Oczywi艣cie , 偶e spr贸buje:-)

      Usu艅
  2. To raczej nie jest ksi膮偶ka dla mnie.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Dzi臋kuj臋 za recenzj臋 馃挅❤️馃挅 bohater贸w albo si臋 pokocha, albo znienawidzi, fakt. Warsztat szkol臋 馃槝馃槝馃槝 Wszystkiego dobrego i pi臋knego w dniu kobiet ❤️馃挅❤️

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie wszystkiego dobrego ;-) Z pewno艣ci膮 si臋gn臋 po inne Pani ksi膮偶ki :-) Pozdrawiam

      Usu艅
  4. Mnie te偶 si臋 nie specjalnie podoba艂o,ale licz臋 na progres bohater贸w w kt贸rej艣 z kolejnych cz臋艣ci.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Recenzja kolejnej cz臋艣ci tak偶e si臋 pojawi , pozdrawiam i dzi臋kuje za aktywno艣膰 :-)

      Usu艅
  5. Akurat nie przepadam za tym gatunkiem,ale odbi艂o mi si臋 o uszy, 偶e mo偶na znale藕膰 w艣r贸d nich pere艂ki. :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ceni臋 sobie szczero艣膰 jak i fakt, 偶e nie skre艣lacie autor贸w po jednym tytule, kt贸ry nie trafi艂 w gusta. Podoba mi si臋 bardzo recenzja, mimo, 偶e nie jest zbyt przychylna.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dzi臋kuje za te s艂owa , zawsze staramy si臋 by膰 konstrukyuwne.

      Usu艅
  7. Dominika kozio艂ki fika08 marca, 2023 11:20

    A ja mimo, 偶e nie bardzo mnie do ksi膮偶ki ci膮gnie chcia艂a bym pozna膰 Twoj膮 recenzj臋 drugiej cz臋艣ci ksi膮偶ki. Bardzo przyjemnie si臋 czyta to co tu zamieszczasz.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dzi臋kuje , z pewno艣ci膮 si臋 tu pojawi :-) Pozdrawiam

      Usu艅
  8. zaczytany facet08 marca, 2023 11:26

    Fajnie, 偶e je艣li co艣 nie spodoba Ci si臋 nie sk艂adasz tylko piszesz o tym wprost. Lubi臋 to馃憤❤To si臋 nazywa konstruktywn膮 krytyka. S膮dz臋, 偶e autor najbardziej tak膮 recenzj臋 ksi膮偶ki doceni, a nie zak艂amane s艂odzenie. Wszystkiego najlepszego w dniu kobiet 馃嵃馃拹馃榿

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Wychodz臋 z za艂o偶enia aby m贸wi膰 szczerz臋 jak jest aby艣cie mieli faktyczny obraz co mo偶e was w ksi膮偶ce spotka膰. Uwa偶am , ze jest to po prostu uczciwe i spowoduje m ze mi zaufasz i si臋gniesz po wi臋cej moich opinii. :-)

      Usu艅
  9. Fajnie,偶e nie rezygnujesz z recenzji czego艣 co Ci si臋 spodoba艂o. Bardzo dobrze si臋 to czyta. Pozdrawiam i najlepszosci w dniu kobiet dla Ciebie i tej Twojej przyjaci贸艂ki Martusi o i ile dobrze zapami臋ta艂em. [Je艣li nie niech si臋 nie gniewa za przechrzenie;)]

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Przechrzczenie *

      Usu艅
    2. Z pewno艣ci膮 nie pogniewa艂aby si臋 , ale tak to Marta ;-) U mnie zawsze znajdziesz szczere opinie , nawet je艣li ksi膮偶ka mnie nie zachwyci. Licz臋 na cz臋stsze odwiedziny :-)

      Usu艅
  10. facet te偶 czyta erotyki馃08 marca, 2023 12:09

    A mi nawet si臋 podoba艂a, chocia偶 jako艣 specjalnie nie porwa艂a czyta艂em lepsze. Wszystkiego dobrego w dniu kobiet! niech najwazniejsi pami臋taj膮;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. I w艂a艣nie dlatego , 偶e czyta艂am lepsze to taka moja reakcja :-) Pozdrawian

      Usu艅
  11. Dobra recenzja! Pozdrawiam Hanka

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Co s膮dzisz o tej recenzji? Napisz prosz臋 w komentarzu

Popularne posty

Male艅ka Anna H. Niemczynow

Wioletta Piasecka Dom pe艂en tajemnic

Recenzja Naucz mnie na nowo kocha膰 Ilona 艁uczy艅ska