Obserwatorzy

Recenzja Ukrai艅skie serca - J. Harrow

Bo wiesz, mo偶na zaufa膰 komu艣, kto nas zawiedzie, mo偶na pokocha膰 kogo艣, kto nam z艂amie serce, ale je艣li w obawie przed tym zamkniesz je na cztery spusty, to pod koniec 偶ycia b臋dziesz czu艂a wielk膮 pustk臋. Wszystko co osi膮gniesz nie b臋dzie mia艂o znaczenia , bo najwi臋kszym osi膮gni臋ciem cz艂owieka jest drugi cz艂owiek.Ukrai艅skie serca - J. Harrow

 Witajcie馃拫

Dzi艣 przynosz臋 Wam ksi膮偶k臋 Ukrai艅skie serca” autorstwa J. Harrow z kolejnego Book Tour z  #wiecznie_zaczytana_ w kt贸rym to mia艂am przyjemno艣膰 bra膰 udzia艂.馃槉


Jest to moje pierwsze spotkanie z pi贸rem autorki, bardzo udane zreszt膮馃挀ale o wra偶eniach i odczuciach p贸藕niej, najpierw opowiem Wam nieco o ksi膮偶ce. 馃槈
 


G艂贸wna bohaterka Sonia Sawosz pochodzi z bogatej rodziny, w kt贸rej pieni膮dze, interesy, opinia publiczna i nowe kontrakty stoj膮 na pierwszym miejscu. Dziewczyna 偶yje w ci膮g艂ym stresie, pod ogromn膮 presj膮 oczekiwa艅, poniewa偶 jej rodzice s膮 bardzo apodyktyczni i sztywno trzymaj膮cy si臋 dziwnych w艂asnych zasad i przekona艅, a nawet czasami uznaj膮  zasad臋 cel u艣wi臋ca 艣rodki”... Sonia przy zawieraniu jakichkolwiek znajomo艣ci nie chce by膰 z nimi kojarzona, nie chce aby kto艣 udawa艂, 偶e j膮 lubi, tylko z powodu stanu posiadania jej rodziny. Ona sama  jestem skromn膮 kobiet膮, nieco zagubion膮 przez niezdrowe relacje z rodzicami oraz ich spos贸b wychowania.

W jednym z hoteli nale偶膮cych do jej rodziny nad kt贸rym przejmuje pa艂eczk臋 w zarz膮dzaniu nim, zatrudnia si臋 Nazar, ch艂opak zostaje przyj臋ty do hotelu na chwil臋 w zast臋pstwie... Jednak czy to przypadek? Kim jest Nazar?  Sonia zupe艂nie nieoczekiwanie zbli偶a si臋 do niego, a jej skamienia艂e dot膮d serce i cia艂o, wydawa艂oby si臋niezdolne do uczu膰 i odczu膰 zaczynaj膮 ta艅czy膰 we w艂asnym rytmie na jego widok. Tych dwoje zzaczyna sp臋dza膰 ze sob膮 wi臋cej czasu, chocia偶 dziewczyna wci膮偶 bije si臋 z my艣lami,poniewa偶 wie o tym, 偶e jej rodzina nigdy nie zaakceptuje takiego ch艂opaka z mniej maj臋tnego ni偶 oni sami,  w dodatku  z... takim baga偶em do艣wiadcze艅. Co si臋 wydarzy? Jak potoczy si臋 偶ycie kobiety? Czym j膮 zaskoczy? Oj ma dla niej worek wielu nieoczekiwanych  niespodzianekJak膮 tajemnice odkryje Sonia? Odpowiedzi na te i wiele innych pyta艅 znajdziecie si臋gaj膮c po t臋 pozycje. Gor膮co polecam lektur臋.
 


PODSUMOWUJ膭C

Ksi膮偶ka bardzo bardzo mi si臋 podoba, wr臋cz mnie zachwyci艂a. Sk艂ania do ogromnej refleksji, dotyka serce i budzi szereg emocji na wielu p艂aszczyznach. 艢wietnie mi si臋 jej czyta艂o i s艂ucha艂o. Powie艣膰 nie pozwoli艂a mi zasn膮膰 do 3 nad ranem. Poch艂on臋艂a mnie niesamowicie i totalnie. To taka troch臋 wsp贸艂cze艣nie przedstawiona we wsp贸艂czesnych realiach wersja najs艂ynniejszych kochank贸w 艣wiata z zagadk膮 kryminaln膮 i mn贸stwem tajemnic w tle. (w kt贸rych nawiasem m贸wi膮c mo偶na si臋 troch臋 pogubi膰)

 Autorka w delikatny p艂ynny spos贸b porusza ogromnie wa偶ne spo艂ecznie kwestie, cho膰by niepe艂nosprawno艣ci i l臋ku zdrowej osoby przed nieznanym. Tego jak post臋powa膰,  jak si臋 zachowa膰. Wk艂ada w usta bohater贸w prawdziwe pytania i w膮tpliwo艣ci zdrowych ludzi wzgl臋dem nas niepe艂nosprawnych os贸b. A raczej jak lubi臋 m贸wi膰 sprytnych inaczej lub sprawnych po swojemu 馃構 

Pokazuje tak偶e co z lud藕mi mo偶e zrobi膰 偶膮dza pieni臋dzy. Przekaz lektury niesie za sob膮 jeszcze wiele innych istotnych kwestii nad kt贸rymi warto si臋 pochyli膰.

 馃摎馃摎馃摎馃摎馃摎 艢wietna pozycja

Pami臋tajcie jednak, 偶e wszystko co tutaj czytacie to wy艂膮cznie moja osobista opinia, a wy mo偶ecie mie膰 zupe艂nie odmienn膮. 

 Ksi膮偶ka zosta艂a wys艂uchana r贸wnie偶 przy pomocy aplikacji Storytel - Zakup w艂asny

Wydawca audiobooka: Story4U
Wydawnictwo: Imagine Books
Lektor: Karolina Poznachowska i Karol Kunysz 
... kt贸rzy bardzo przyjemnie umilali mi noc膮 poznawanie historii Soni i Nazara. 馃槅馃グ

Ksi膮偶k臋 w wersji audio mo偶ecie znale藕膰 mi臋dzy innymi na #BookBeat oraz #Storytel Mo偶ecie j膮 kupi膰 tak偶e tutaj馃憞

 

B臋dzie mi jak zawsze bardzo mi艂o, je艣li zostawisz po sobie 艣lad w komentarzu.馃槈 Pozdrawiam 偶ycz膮c s艂onecznego dnia☺❤






PS. Dajcie zna膰 czy znacie t臋 historie i czy Was te偶 urzek艂a tak jak mnie, cho膰 by艂y momenty, 偶e by艂o tak: 馃く





By by膰 na bie偶膮co zagl膮dajcie na m贸j fanpage Zaczytana Ola na Facebooku Wpadajcie te偶 na Instagram Zaczytana Ola馃摎

 



Komentarze

  1. Lubi臋 historie napisane przez t臋 autork臋. Ostatnio czyta艂am "Stracon膮 i Gniewnego" i czekam na cz臋艣膰 drug膮, bo jest dobrze napisana.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Sama r贸wnie偶 planuj臋 si臋gn膮膰 po t臋 ksi膮偶k臋.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Polecam :-) i czekam na recenzje w Twoim 艣licznym k膮ciku. Pozdrawiam

      Usu艅
  3. Pi臋kna ksi膮偶ka! Super recenzja

    OdpowiedzUsu艅
  4. Dzi臋kuj臋 za udzi膮艂 w bt 馃槝 bardzo ale to bardzo mnie cieszy, 偶e ta historia zaw艂adn臋艂a r贸wnie偶 i twoim sercem 馃グ

    OdpowiedzUsu艅
  5. Jako艣 tak irytowa艂a mnie posta膰 Soni, ale generalnie ksi膮偶ka bardzo mi si臋 podoba.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam si臋 , na pocz膮tku te偶 mnie irytowa艂a , potem jej wybaczy艂am.

      Usu艅

Prze艣lij komentarz

Co s膮dzisz o tej recenzji? Napisz prosz臋 w komentarzu

Popularne posty

Male艅ka Anna H. Niemczynow

Wioletta Piasecka Dom pe艂en tajemnic

Recenzja Naucz mnie na nowo kocha膰 Ilona 艁uczy艅ska