Obserwatorzy

Książkowe podsumowanie lutego

 Czeeeeeść

Jak wiecie luty jest miesiącem najkrótszym w roku, więc  nadszedł czas,by krótko i zwięźle go podsumować. 

Jak zawsze zostawiam Wam podsumowanie miesiąca w pigułce 💊 a poniżej trochę rozwinę się w temacie i zostawię Wam linki do recenzji. 😉 Życzę przyjemnego czytania.😘


Na pierwszy ogień🔥 poszła ogromna dawka emocji i wzruszeń z książką „EchoAleksandry Rak➡️  Echo na blogu 

 Następne były piękne,wciągające, pełne emocji i napięcia splatające się losy dwóch Karolin identycznych jak dwie krople wody, w książce „Zanim odszedł” autorstwa Edyty Świętek ➡️Zanim odszedł na blogu 

 Kolejny tytuł to Pączuś” autorstwa Magdaleny Szwedy. Kamila vel Pączuś wjechała na blog z dawką pozytywnej energii, dobrego humoru, dystansu i mnóstwaaaa słodyczy🤭🍦🍧🍩🥯🥨🍪🎂🍰🧁🥧🍫🍬🍭🍮

 
Kolejne przedstawione pozycje czekają aż je do końca doczytam lub przeczytam i dla Was zrecenzuje. 😉



 
 
 

 

Będzie mi jak zawsze bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w komentarzu.🙂 Pozdrawiam Was  ciepło  życząc spokojnego  wieczoru z książką pod kocykiem.❤☺

 PS. Dajcie znać w komentarzu na recenzję której z książek  które teraz aktualnie najbardziej czekacie 👐💕

 

 

 

 

 

 By być na bieżąco zaglądajcie na mój fanpage Zaczytana Ola na Facebooku Wpadajcie też na Instagram Zaczytana Ola📚

Komentarze

  1. Gdzie śpiewają raki również chcę przeczytać, więc jestem ciekawa Twojej opinii na temat tej książki. Gratuluję wyniku czytelniczego.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś cały czas się do Ciebie wybieram i dojść ne mogę ale z pewnością przyjdę , spodziewaj się mnie :-}

      Usuń
  2. Czekam na Twoją wizytę z otwartymi ramionami kochana.🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie najbardziej czekam na ukraińskie serce, na drugim miejscu książka Tomka Kieresa słyszałam, że jest super czekam na Twoje wrażenia ❤ dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc , będzie czytane ;-) Dziękuje za aktywność . Pozdrawiam

      Usuń
  4. Truciciel, chciałam przeczytać A opinie no nie ukrywam trochę mnie zmieszały... gratuluję czytelniczy wyników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmm myślę , że moja opinia także Cię specjalnie do lektury nie zbliży , jednak zawsze zachęcam do tego by przekonać się samemu ;-) Pozdrawiam Cie serdecznie Ps jeśli możesz podpisz się chociaż w komentarzu , będzie mi bardzo miło wiedzieć komu odpisuje ;-)

      Usuń
  5. W sumie to nie wiem, ciekawa jestem wszystkich. 😉😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie śpiewają taki mam mieszane uczucia choć ciekawi mnie i może po Twojej recenzji przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy co będzie , z ciekawością czekam na Twoją reakcję ;-) i także proszę o podpisanie się choćby w komentarzu. Pozdawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Co sądzisz o tej recenzji? Napisz proszę w komentarzu

Popularne posty

Wioletta Piasecka Dom pełen tajemnic

Maleńka Anna H. Niemczynow

Recenzja Naucz mnie na nowo kochać Ilona Łuczyńska