Obserwatorzy

Majowe podsumowanie książkowe


Cześć
Dzisiaj przychodzę do Was z podsumowaniem maja - lepiej późno, niż wcale 😁
Na dzień dobry oczywiście podsumowanie w pigułce 💊

Jako pierwsza wpadła Historia Joanny autorstwa Marty NowikMarzenia spełniają się jesieniąo której słów kilka tutaj ➡️ Recenzja książki na blogu

Następnie wkroczyłam w świat zapachów zatapiając się w wyjątkowej otulającej powieści Perfumeria na Rozstaju drógautorstwa Magdaleny Witkiewicz recenzję przeczytacie➡️ tutaj 

Kolejna wpadła następna książka tej samej autorki  Kiedy czasu już dla nas nie będzie” recenzja➡️ tutaj 


Na przełomie maja i czerwca przeczytałam jeszcze Córka generałaMagdaleny Witkiewicz,ale jakoś tak nie mogę się zabrać za recenzję.  
 

Na czerwiec zaplanowałam sobie Sny pachnące poziomakmi” autorstwa Wioli Piaseckiej

Mister mecenas” autorstwa Gosi Lisińskiej

Miłość jak wino” autorstwa Mirosławy Kubiak




 
 
Dajcie znać co, czytacie i na jaką z tych książek polujecie 😜Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w komentarzu.シ Zaczytanego wieczoru! ❤☺





By być na bieżąco zaglądajcie na mój fanpage Zaczytana Ola na Facebooku Wpadajcie też na Instagram Zaczytana Ola📚

Komentarze

  1. Sny pachnące poziomkami również czytałam. To piękna książka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to z czytaniem tak sobie,dlatego rzadko się udzielam,ale lubię tu wpadać, bo fajnie piszesz i te Twoje grafiki och😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się , że chociaż tak zachęcam do czytania :-}

      Usuń
  3. Nic z powyższych nie czytałam, ale czekam na egzemplarz najnowszej powieści Marty Nowik. Jeśli mi się spodoba sięgnę po poprzednie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczysz sama też czekam na książkę od wydawcy,

      Usuń
  4. Nie znam żadnej z tych książek ale planuję sięgnąć po "Miłość jak wino".

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Co sądzisz o tej recenzji? Napisz proszę w komentarzu

Popularne posty

Wioletta Piasecka Dom pełen tajemnic

Maleńka Anna H. Niemczynow

Recenzja Naucz mnie na nowo kochać Ilona Łuczyńska