Obserwatorzy

Porcja aktualno艣ci

 Dzie艅 dobry! ❤️

Porcja aktualno艣ci, czyli co u mnie馃槣
Dzisiaj wpis bedzie nietypowy,ale nale偶y Wam si臋 kilka s艂贸w ode mnie. 馃檪
Melduje, 偶e wr贸ci艂am z rehabilitacji i przyzwyczajam si臋 na nowo do innego trybu dnia i funkcjonowania w domowej rzeczywisto艣ci. Za mn膮 czas w kt贸rym skupia艂am si臋 tylko i wy艂膮cznie na rehabilitacji i usprawnianiu si臋,by by艂o mi 艂atwiej funkcjonowa膰 w codziennym 偶yciu. Sp臋dzi艂am na tym ca艂e 6 tygodni,a teraz wiecie praca, indywidualne zaj臋cia z rehabilitantem i inne obowi膮zki. Poza tym jeszcze tak ca艂kiem nie dosz艂am do siebie po tym mocno intensywnie sp臋dzonym czasie. Mniej mnie tutaj ostatnio w艂a艣nie z tego powodu.


Nie zamierzam rezygnowa膰, z bloga, ale  musz臋  wszystko sobie pouk艂ada膰 zaplanowa膰 i usystematyzowa膰.  Blog pisz臋 dla czystej przyjemno艣ci, nigdy nie chcia艂am zarabia膰 na tym,ani by膰 jak膮艣 super blogerk膮(i nigdy tego nie ukrywa艂am) Chce jedynie dzieli膰 si臋 innymi swoimi odczuciami i wra偶eniami z przeczytanych pozycji. 

Zar贸wno tymi na tak i WOOW jak i tymi na nie. Podobnie jest zreszt膮 czytaniem. Czytam, bo kocham ksi膮偶ki, promowanie mniej znanych ciekawych autor贸w lub tych bardziej znanych, a wartych uwagi, to tylko przy okazji. 馃榿

Przejd藕my do meritum kilka recenzji z czerwca i lipca przesunie si臋 w czasie, a potem pewnie kolejne z sierpnia i wrze艣nia. Nie mam jako艣 weny czasu i si艂y do tego wszystkiego si臋 zebra膰,  nawet ostatnio nie mam kiedy tak po prostu spokojnie poczyta膰, a czas nie czeka czas ucieka,wi臋c wszystko b臋dzie troch臋 op贸藕nione.  Podsumowanie zatem zrobimy w swoim czasie jakie艣 zbiorcze  馃槈

 
To chyba tyle podsumowuj膮c moje ostatnie milczenie,  trzymajcie si臋 ch艂odno i czekajcie! NA PEWNO WR脫C臉 DO WAS Z NOW膭 ENERGI膭 i dawk膮 ciekawych recenzji. Pozdrawiam Was serdecznie do zaczytania❣️馃摎馃摎馃摎 Wasza zaczytanaaaola



Komentarze

  1. My艣l o swoim dobru kochana. My na Ciebie poczekamy.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Masz wspania艂e i godne podziwu podej艣cie. Trzymam kciuki za wszystko, o czym zamarzysz! Jeste艣 super dzielna - podziwiam!!
    艢ciskam wirtualnie

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dzi臋kuje za te s艂owa , to bardzo dla mnie wa偶ne . Takie wsparcie s艂owem tez mnie podnosz膮 i s膮 mi potrzebne :-) ❤️

      Usu艅
  3. Zaczynamy tyle ile b臋dzie trzeba, trzymam kciuki za Ciebie i Twoj膮 przyjaci贸艂k臋. 馃槝馃挄

    OdpowiedzUsu艅
  4. Zaczekamy馃檲馃ぃ

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuje , to ma dla mnie bardzo du偶e znaczenie ❤️

      Usu艅
  5. Poczekamy tyle ile b臋dzie trzeba, fajnie,偶e dbasz o swoje zdrowie馃尀. Ciesz臋 si臋, 偶e powoli wracasz.

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Co s膮dzisz o tej recenzji? Napisz prosz臋 w komentarzu

Popularne posty

Wioletta Piasecka Dom pe艂en tajemnic

Male艅ka Anna H. Niemczynow

Recenzja Naucz mnie na nowo kocha膰 Ilona 艁uczy艅ska