Obserwatorzy

Karolina Klimkiewicz Marzenia mają twoje imię


Spotykamy na swej drodze dokładnie to, co musimy spotkać, ani mniej, ani więcej. Pytanie, co z tymi spotkaniami zrobimy. Jak je nazwiemy, zinterpretujemy i jaki sens im nadamy? Karolina Klimkiewicz Marzenia mają twoje imię 

 

Witam Was weekendowo książkowi miłośnicy 🥰🤗

Dziś chce przedstawić Wam szczególnie ważną dla mnie książkę,bo to właśnie z nią zaczęłam moje przygody z audiobookami. Samej autorki dotychczas nie znałam. Była, to moja pierwsza styczność z jej twórczością, ale ta pozycja swoim zachwycającym wnętrzem wbiła się do mojej pamięci na zawsze, bo mam wrażenie, jakbym skończyła czytać ją wczoraj,a trzeba zaznaczyć, że powieść tę przeczytałam w roku 2020. Powiem Wam, że jej tytuł wyrył się w moim sercu złotymi literami i wydaje się, że już tam  pozostanie. Powiem wam jeszcze, że dziś, gdy spojrzałam na tę książkę, bo mam ją swoich zbiorach również w wersji papierowej to pomyślałam: „tak, to właśnie o Tobie dziś napiszę,niech inni miłośnicy przejmujących historii się z Tobą zapoznają i tak jak ja Cię pokochają"😊Dobrze, zatem przygotujcie sobie ulubiony, napój, przekąskę czy co tam chcecie 😋i zapraszam Was do lektury mojej recenzji powieści „Marzenia mają twoje imię” autorstwa moim zdaniem niedocenianej na naszym czytelniczym podwórku Karoliny Klimkiewicz. 😉



Autorka zabiera nas w podróż przez życie naszych głównych bohaterów- Cedricka i Lettie, których losy splatają się w najmniej oczekiwany sposób. Ich historie, choć na pozór różne, ukazują, że ludzkie uczucia i decyzje potrafią przeobrazić rzeczywistość  zupełnie nieoczekiwany sposób.
 
Cedrick, mężczyzna pełen wiary w siebie i przekonania o stabilności swojego życia, co mnie nawiasem mówiąc strasznie w nim wkurzało,bo osobiście bardzo nie lubię zarozumiałych i pewnych siebie dupków.😋  
 
Chłopak nagle staje w obliczu katastrofy, która burzy jego dotychczasowe przekonania. 🫣 Zostaje on  dosłownie i emocjonalnie osierocony, po bolesnym rozstaniu z długoletnią partnerką. Jego świat całkowicie legenie w gruzach. To twarde i bolesne zderzenie z rzeczywistością sprawia, że Cedrick staje przed koniecznością zmierzenia się z nowymi wyzwaniami i przewartościowaniem swoich priorytetów. 
 
W chwili największego załamania przypadkowe spotkanie z Letty staje się iskrą, która wlewa nową nadzieję w jego serce. Brzmi jakoś prosto, pospolicie i nieskomplikowanie nieprawdaż? To ja coś jeszcze wam zdradzę🤫 A niech tam 😋 To tylko tak brzmi.🤭 Jak jest naprawdę? 
 
Klikajcie w link poniżej kupujcie książkę i dajcie ponieść się tej historii, a przy tym przekonajcie się sami jak potoczą się losy bohaterów.
Letty, z pozoru lekkomyślna i pełna optymizmu, skrywa w sobie mroczną tajemnicę, która nadaje jej postaci głębię i tajemniczość. Jej zdolność do widzenia dobra we wszystkim i każdym działa jak lekarstwo na rany Ceddricka. Jej postawa ukazuje, że wewnętrzna siła może prowadzić ku nowej nieznanej i nie odkrytej jeszcze ścieżce, nawet w obliczu największych trudności i oporów losu. 
Dziewczyna, wydaje się akceptować,  to co przyniosło jej życie i choć marzy o lepszym jutrze, nie do końca wierzy, że jej marzenia się spełnią. Jej postać symbolizuje subtelność nadziei i determinacji. To piękna i krucha istota zwana też „Kolibrem” Dlaczego? Jaką tajemnice skrywa? Odpowiedzi na te i inne pytania poszukajcie w książce 😄


 

Źródło zdjęcia: https://fajnepodroze.pl

 PODSUMOWUJĄC 
Powieść ta zaskakuje głębokim przekazem i wielowymiarowością relacji między bohaterami. Jest pełna wzruszeń, od początkowego smutku i załamania po odkrycie nadziei i szansy na lepsze życie. Autorka zgrabnie ukazuje mieszankę emocji, które towarzyszą bohaterom, tworząc bogaty i głęboki obraz ludzkich doświadczeń.Współistnienie tych dwóch postaci tworzy fascynujący kontrast między bohaterami. Los, który drwi z bohaterów, jednocześnie stawia im wyzwanie, dzięki któremu rozwijają się jako osoby. Przez całą książkę towarzyszymy bohaterom w ich wewnętrznych podróżach, przeżywając razem z nimi smutku. Autorka niezwykle umiejętnie balansuje między emocjonalnymi momentami,a nadzieją na przyszłość, tworząc opowieść, która porusza i zmusza do refleksji.
 
Lektura  bardzo mi się podobała płakałam przy niej, nie jeden raz, na zmianę to ze śmiechu, wzruszenia, bólu czy cierpienia. Tak mocno zżyłam się z jej bohaterami, niemalże stopiłam z nimi i wręcz współodczuwałam towarzyszące im emocje. Gorąco polecam tę powieść wszystkim poszukującym głębokich emocji i inspirującej podróży przez ludzkie serca.
 
Pewnie już się domyślacie,że bez najmniejszego wahania i wątpliwości umieszczę ją  na półce ulubieńców   📚📚📚📚📚📚  ❤️‍🔥 

Pamiętajcie jednak, że wszystko co tutaj czytacie to wyłącznie moja osobista opinia, a wy możecie mieć zupełnie odmienną.

Książka została wysłuchana przy pomocy aplikacji BookBeat - Zakup własny
Wydawca audiobooka: Saga Egmont
Wydawnictwo: Wydawnictwo Inanna    
Lektor: Jarosław Rodzaj
 
Jednym mankamentem w tym przypadku był lektor, tym razem ciężko było przebrnąć, gdyż miałam wrażenie, że słucham mowy pogrzebowej  na jednym wydechu😜🤭😄
 
Wyjaśnię Wam przy okazji z jakiego powodu zaczęłam sięgać po książki w wersji audiobook lub ebook
Uwielbiam książki w wersji papierowej, ale nie zawsze mogę sobie na czytanie ich w tej właśnie formie pozwolić. U mnie dość często wygląda to tak,że np po ciężkim dniu w pracy lub rehabilitacji czy też innych obowiązkach sięgam dla relaksu po audiobook, drugim tego powodem jest mój wzrok, dlatego drugim wyborem po audio, jest ebook ze względu na podświetlenie i możliwość dopasowania tekstu, aby mieć komfort czytania. Jednak zawsze ukochana pozostanie książka w wersji papierowej, nic nie zastąpi realnej książki, jej zapachu melodii przewracania kartek jedna za drugą. Poezja ❤️‍🔥Ponadto mam też taki zwyczaj,że książki warte uwagi do których z pewnością wrócę kolekcjonuje także w wersji papierowej.

Książkę w wersji audio możecie znaleźć między innymi na #BookBeat oraz #Storytel Możecie ją kupić także tutaj👇
 
 
 

 
 
 
 
Jak zawsze będzie mi oczywiście bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w komentarzu. Koniecznie dajcie mi znać czy już znacie tę wyjątkową pozycje.🙂 Tymczasem pozdrawiam serdecznie życząc każdemu kto to przeczyta spokojnej niedzieli💕☺
 
 
 

By być na bieżąco zaglądajcie na mój fanpage Zaczytana Ola na Facebooku Wpadajcie też na Instagram Zaczytana Ola📚

Komentarze

  1. Bardzo się cieszę , naprawdę warto

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tę książkę i bardzo mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się z podobnego gustu czytelniczego serdecznie pozdrawiam:-)

      Usuń
  3. Brzmi ciekawie, naprawdę zachęcająco :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie sięgnę, czytałam jedną książkę autorki i zrobiła na mnie duże wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam i zgadzam się, polecam tę książkę i inne autorki, to jest dokładnie tak jak napisałaś 'kopalnia emocji'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super , ze się zgadzamy. Dziękuje za odwiedzinki , mam nadzieje , zwrócisz ❤️

      Usuń
  6. Kurcze, znowu coś takiego gdzie nie mogę przejść obojętnie, chętnie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie ukrywam , że zawsze czekam na Twoje słowa pod recenzją ❤️Książkę bardzo polecam :-)

      Usuń
    2. W takim razie wpadnę jeszcze jak przeczytam.

      Usuń
  7. Książka mnie zaciekawiła :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Co sądzisz o tej recenzji? Napisz proszę w komentarzu

Popularne posty

Maleńka Anna H. Niemczynow

Wioletta Piasecka Dom pełen tajemnic

Recenzja Naucz mnie na nowo kochać Ilona Łuczyńska