Obserwatorzy

Dominika Smoleń Serce na sprzedaż

Jedne sekrety lepiej jest wyjawić, inne lepiej dźwigać samemu, żeby nikomu nie sprawiać bólu.

,,Może i moja historia miłosna nie jest zbyt szczęśliwa, ale przynajmniej jest moja. Jestem pewna, że ciekawszej dawno nie słyszeliście".
Dominika Smoleń ,,Serce na sprzedaż"

 

Witajcie w niedzielny wieczór 🙂  

 

Dziś opowiem Wam o książce co do której mam mieszane uczucia. Mowa o ,,Serce na sprzedaż" autorstwa Dominiki Smoleń.

 Główną bohaterką jest moja imienniczka Ola Jadowska. To młoda kobieta jeszcze przed trzydziestka. Ma nieustabilizowaną sytuację życiową. Mieszka z matką, wychowuję się bez ojca. Ola wielokrotnie pytała o niego mamę, a ta pytana nigdy nie chciała nic o nim opowiadać, zmieniała temat lub zbywała pytanie odpowiadając wymijająco.

Dodatkowo matka ma wobec niej jakieś rozszczenia, ciągle się jej o coś czepia Wymaga, by poszła na studia, zawsze jej coś nie pasuje. Mimo to w trudnych chwilach Ola zawsze może liczyć na wsparcie i pomoc najlepszej przyjaciółki Emilii. Oddana przyjaźń to, rzecz bardzo dobrze pokazana przez autorkę w książce. Dziewczyna zatrudnia się w wydawnictwie książkowym i ma zajmować się promocją. Praca ta okazuje się strzałem w dziesiątkę. Dziewczyna świetnie się  w niej odnajduje, osiąga świetne wyniki, można powiedzieć, że czuje się jak ryba w wodzie. Praca wiadomo ciekawa,  satysfakcjonująca i pozwalająca się wykazać, jednak wypłata nie całkiem Olę zadowala, dziewczyna znajduje dodatkową pracę. Nie zdradzę Wam czym będzie się zajmować i co z tego wyniknie, po co odkrywać wszystkie karty? Książka będzie dla Was mniej interesująca jeśli wszystko zdradzę.
Jej szefem jest Kamil Mroczek, jest dużo starszy od niej, ale to błyskotliwy, inteligentny i przystojny mężczyzna. Ich znajomość z relacji szef - pracownica stopniowo zaczyna zmieniać w coś dużo bardziej dla obojga ważniejszego. Co z tego jak potoczy się ich historia? Przeczytajcie, to się dowiecie.😉 

Książka idealnie pokazuje jak tajemnice mogą zniszczyć życie.
Czemu napisałam, ze mam co do tej pozycji mieszane uczucia?Książka może jakoś nie powala, czytałam lepsze, jest w jakiś sposób banalna i przewidywalna,ale czyta się ją szybko i jest napisana przystępnym językiem. Poza tym główna bohaterka irytowała mnie swoim postępowaniem, z  jednej strony chciała być  za wszelką cenę  samodzielna, a z drugiej strony postępowała na maksa niedojrzale. Mimo wszystko polecam na pewno Was zaskoczy, tak jak mnie. Zakończenie zaskakuje, nie! Ono dosłownie wbija w siedzenie.

Książka została wysłuchana przy pomocy aplikacji BookBeat - Zakup własny
Wydawca audiobooka:Lind & Co
Wydawnictwo: Replika
 
Książkę w wersji audio możecie znaleźć między innymi na #BookBeat oraz #Storytel Możecie ją kupić także tutaj👇
Jak zawsze będzie mi oczywiście bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w komentarzu.🙂Trzymajcie się zdrowo, pozdrawiam Was życząc zaczytanego wieczoru ❤☺

By być na bieżąco zaglądajcie na mój fanpage Zaczytana Ola na Facebooku Wpadajcie też na Instagram Zaczytana Ola📚





Komentarze

Prześlij komentarz

Co sądzisz o tej recenzji? Napisz proszę w komentarzu

Popularne posty

Wioletta Piasecka Dom pełen tajemnic

Maleńka Anna H. Niemczynow

Recenzja Naucz mnie na nowo kochać Ilona Łuczyńska