Obserwatorzy

Niespodzianki w paczkomacie !!!

 

Kochani馃挀

 

Dzi艣 dotar艂a do mnie przesy艂ka od Ma艂gorzata Lisi艅ska Jestem zachwycona wr臋cz, bardzo szcz臋艣liwa. W paczuszce czeka艂a na mnie niespodzianka pierwszy tom #Ch艂opakiZRado艣膰i,,Sztuka zabijania" to prezent od autorki 馃槏馃槏馃槏 Natomiast ,,Ja Ciebie mocniej" to trzecia cz臋艣膰 serii #Mi艂o艣膰WTychach pi臋kna historia m艂odzie艅czej mi艂o艣ci , kt贸ra dojrzewa, Bohaterzy staj膮 si臋 naszymi przyjaci贸艂mi Bardzo polecam❗️
 
DO TEGO JESZCZE wspania艂a dedykacja,prawdziwa gratka dla ksi膮偶koholika 馃グRecenzje tych ksi膮偶ek oczywi艣cie znajd膮 si臋 tu na blogu
 
 


 Napiszcie mi prosz臋  w komentarzach, czy mieli艣cie  styczno艣膰 z pi贸rem馃枊 Pani Ma艂gorzaty, za co lubicie jej ksi膮偶ki, co wam si臋 najbardziej podoba?馃檪 No i zaobserwujcie m贸j blog by by膰 na bie偶膮co 馃挀馃挀


Komentarze

  1. Katarzyna Buszy艅ska14 grudnia, 2022 20:44

    Ja jeszcze nic nie czyta艂am tej autorki. 呕ycz臋 przyjemnej lektury

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Pani Ma艂gosia ma sw贸j, oryginalny i czasem mocny styl pisania , nie przebiera w s艂owach kiedy czuje , 偶e jest taka konieczno艣膰.. Jednak to pasuje do jej postaci. Bez tego nie by艂aby sob膮, jest dla mnie jak otrze藕wienie. Nied艂ugo napisz臋 recenzje ksi膮偶ek tej autorki :-)

      Usu艅

Prze艣lij komentarz

Co s膮dzisz o tej recenzji? Napisz prosz臋 w komentarzu

Popularne posty

Male艅ka Anna H. Niemczynow

Wioletta Piasecka Dom pe艂en tajemnic

Recenzja Naucz mnie na nowo kocha膰 Ilona 艁uczy艅ska