Obserwatorzy

Wioletta Piasecka Dotyk Twoich D艂oni

...,,Ci膮gle tylko s艂owa i s艂owa. Miliony s艂贸w. A one nic nie znacz膮. Nie pociesz膮 ani mnie, ani jego nie wskrzesz膮 naszego dziecka, nie otul膮 nie cofn膮 czasu. Nie odczaruj膮 tego, co si臋 sta艂o. Po co wi臋c m贸wi膰 ?" Wioletta Piasecka ,,Dotyk Twoich d艂oni"

Witajcie kochani馃挀

Dzi艣 przed wami moja recenzja ksi膮偶ki ,,Dotyk Twoich d艂oni"Sko艅czy艂am j膮 czyta膰 dzi艣 w nocy. Sko艅czy艂am j膮 czyta膰 dzi艣 w nocy. Tak tak,najlepiej pisz臋 mi si臋 na 艣wie偶o, kiedy  jeszcze mam te emocje w sobie. Ksi膮偶k臋  czyta艂am na 2 razy no, a 偶e czyta艂am w nocy,to jej zdarzenia 艣ni艂y mi si臋 ca艂膮 noc. I to ja bra艂am w nich czynny udzia艂,rano nie dowierzaj膮c co moja g艂owa uplot艂a.
                        Powie艣膰 jest napisana w pierwszej osobie w czasie tera藕niejszym kiedy j膮 czyta艂am mia艂am wra偶enie, 偶e jestem jej cz臋艣ci膮, bohaterem tej historii. Lektura jest skategoryzowana jako romans obyczaj dla mnie mogla by nosi膰 kategorie
Dramat lub nawet Thriller

Ksi膮偶ka jest napisana prawdziwymi emocjami, kt贸re rozkruszaj膮 serce na miliony kawa艂k贸w. Historia w niej zawarta, to prawdziwe 偶ycie.
                  Basia i Mariusz tworz膮 kochaj膮c膮 si臋 rodzin臋, s膮 tak偶e dla siebie pierwsz膮 mi艂o艣ci膮, bardzo do siebie pasuj膮. Maj膮 dw贸ch syn贸w Julka 5 lat i Sebastiana 9 lat,a do tego ich relacje pomi臋dzy te艣ciami s膮 bardzo dobre, s膮 jedn膮 wielk膮 rodzin膮. Wi臋c gdzie dramat? O co chodzi? Mariusz i Basia w g艂臋bi duszy od zawsze marz膮 o c贸reczce... Marzenie to w jednej chwili pryska, kobieta w 23 tygodniu traci dziecko, upragnion膮 kruszynk臋, nie mo偶e si臋 pogodzi膰 z utrat膮. Cierpienie jest  o tyle wi臋ksze,poniewa偶 lekarz w zasadzie bez emocji stwierdza , 偶e nie b臋dzie ju偶 mog艂a mie膰 wi臋cej dzieci. Zalewa j膮 czarna rozpacz, rozdzieraj膮cy b贸l bezpowrotnej utraty sprawia, 偶e nie my艣li racjonalnie.Wykrzykuje m臋偶owi w  emocjach, i偶 to on zabi艂 ich c贸reczk臋, momentami traci zmys艂y... Odsuwa nawet syn贸w na boczny tor, nie bacz膮c na cierpienie innych dooko艂a... Ma przecie偶 jeszcze wspania艂e dzieci, kt贸re  bardzo jej potrzebuj膮  Jak potocz膮 si臋 ich losy? Czy Mariusz to ud藕wignie? Co w og贸le czuje? Do czego on sam si臋 w tych emocjach posunie? Jakie cierpienie rozrywa serduszka dzieci? Czy ich ma艂偶e艅stwo przetrwa? Tego musicie dowiedzie膰 si臋 sami... Nie mog臋 zdradzi膰 wam zbyt wiele.


 To historia, kt贸ra wzruszy Was do g艂臋bi,cho膰 porusza trudn膮 tematyk臋,to emocje prze偶ywane przez bohater贸w s膮 tak 偶ywe, 偶e wr臋cz stapiasz si臋 z jej bohaterami. Autorka poprzez przedstawienie punktu widzenia z dw贸ch, a w艂a艣ciwie trzech stron pozwala nam zrozumie膰 co w takich trudnych momentach mo偶e odczuwa膰 partner, dzieci. Co daje mo偶liwo艣膰 innego spojrzenia na prze偶ywanie, odczuwanie cierpienia i b贸l  oraz jaki to wp艂yw ma na najbli偶sze nam osoby. 

Ksi膮偶ka do ostatniej strony trzyma艂a mnie w niepewno艣ci i emocjach. Po jej przeczytaniu p艂aka艂am i p艂aka艂am. Emocje w niej oddane s膮 bardzo realne i uderzaj膮 czasem jak wiadro zimnej wody na g艂ow臋. Przekonajcie si臋 sami POLECAM!!! Cho膰  powie艣膰 pozostawia mi pewien niedosyt. Brak mi w niej epilogu, jednak poruszy艂a moje serce na wskro艣! Sk艂oni艂a mnie tak偶e do refleksji o w艂asnym 偶yciu... 

... ,,Zaganiani, zaprz膮tani milionami niewa偶nych spraw przegapiamy to, co w 偶yciu najistotniejsze, leniwe beztroskie popo艂udnia, spokojne rozmowy przy stole , drobne odruchy serca, spontaniczne 艣miechy, mi艂e s艂owa do przyjaci贸艂, pi臋kno otaczaj膮cej nas przyrody. A przede wszystkim nie mamy czasu dla naszych bliskich."

,,Nie czekaj prosz臋, na lepszy moment, nie odk艂adaj marze艅 na p贸藕niej, tylko celebruj 偶ycie ju偶 dzi艣.U艣miechnij si臋 i oddychaj pe艂ni膮 szcz臋艣cia"                                                                                                                                                    Autor Wioletta Piasecka ,,Dotyk Twoich D艂oni"


 Materia艂 reklamowy na podstawie ksi膮偶ki Dotyk Twoich D艂oni - Zakup w艂asny
Wydawnictwo
DLACZEMU



 



Ksi膮偶k臋 mo偶ecie kupi膰 tutaj馃憞 Dajcie mi prosz臋 zna膰 w komentarzu jakie macie odczucia po przeczytaniu ksi膮偶ki oraz czy podoba si臋 wam recenzja. Zaobserwujcie i polubcie m贸j blog Pozdrawiam was serdecznie馃挀☺


By by膰 na bie偶膮co zagl膮dajcie na m贸j fanpage Zaczytana Ola na Facebooku Wpadajcie te偶 na Instagram Zaczytana Ola馃摎

Komentarze

  1. Katarzyna Buszy艅ska19 listopada, 2022 16:26

    Olu recenzja pi臋kna. Ksi膮偶ka ju偶 za mn膮 i podzielam Twoje zdanie, 偶e te emocj臋 kt贸re towarzysz膮 czytaniu tej ksi膮偶ki s膮 niedoopisania, se zostaj膮 w cz艂owieku jeszcze d艂ugo potem.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To ksi膮偶ka z rodzaju tych , kt贸re zostaj膮 w cz艂owieku na zawsze

      Usu艅
    2. Katarzyna Buszy艅ska19 listopada, 2022 16:43

      Dok艂adnie tak

      Usu艅
  2. Z niecierpliwo艣ci膮 czekam na sw贸j egzemplarz tej ksi膮偶ki.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. B臋dzie mn贸stwo emocji, daj zna膰 gdy przeczytasz.

      Usu艅
  3. SUPER RECENZJA OLCIA馃ぉ KSI膭呕KA PODCZAS CZYTANIA MNIE TE呕 OSOBI艢CIE WYTARMOSI艁A EMOCJONALNIE.DAWNO TAK NIE P艁AKA艁AM- ALE AKURAT TEGO BARDZO POTRZEBOWA艁AM DLA OCZYSZCZENIA 馃槶- POMOG艁O 馃榿NA SZCZ臉艢CIE MIA艁AM OBOK 艁OWICKIE CHUSTECZKI馃榿馃挭 KSI膭呕KA PRZEPI臉KNA I BARDZO WARTA UWAGI.SERDECZNIE POLECA.JAK DLA MNIE 10/10 CHO膯 NAJCH臉TNIEJ BYM DA艁A JEJ 20/10馃ぉ馃弲馃憦馃挭♿

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ciekawa propozycja dla lubi膮cych si臋 wzrusza膰.

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Co s膮dzisz o tej recenzji? Napisz prosz臋 w komentarzu

Popularne posty

Male艅ka Anna H. Niemczynow

Wioletta Piasecka Dom pe艂en tajemnic

Recenzja Naucz mnie na nowo kocha膰 Ilona 艁uczy艅ska