Obserwatorzy

Pączuś Magdalena Szweda

 „To co, przyznasz się, czy od razu mamy wezwać policję? Na dźwięk słowa „policja” uniosłam gwałtownie głowę i spojrzałam gwałtownie na mężczyznę. Jego beznamiętny wzrok palił moją skórę. Policje? - Byłam w tak ciężkim szoku, że potrafiłam tylko stać w miejscu i się gapić. Moje gardło zacisnęło się z niechcianych emocji. Co takiego złego zrobiłam, że straszył mnie policją?”                 

Magdalena Szweda Pączuś

 

 

 Witajcie Kochani💕

Za Nami tłusty czwartek czyli jak to mówi moja przyjaciółka „Dzień pączka”. 🍩


Źródło zdjęcia wraz przepisem: https://wszystkiegoslodkiego.pl/przepisy/ciasta-drozdzowe/klasyczne-paczki-z-czekolada

Zatem, to najlepsza okazja, by przybliżyć Wam historię tytułowego „Pączusia” autorstwa Magdaleny Szwedy.


Na wstępie  muszę wspomnieć, że jest pozycja, którą trzeba traktować trochę z przymrużeniem oka, ale o tym w swoim czasie. To prawdę  super książka na poprawę humoru z ważnym przesłaniem i zdecydowanie warto po nią sięgnąć, gdyż autorka w zabawny sposób próbuje uświadomić czytelnika o tym, że nie ma co się przejmować opinią innych i trzeba akceptować siebie i swoje ciało takim jakie jest. No, ale po kolei... Już wam opowiadam mniej więcej o co chodzi. Wiem, że niektórzy z was czekają na moją opinię, aby sięgnąć po książkę, tak przy okazji  bardzo dziękuje za zaufanie. ♥️🌹💐🌷
    Na kartach książki poznajemy zabawną
trzydziestolatkę z burzą płomiennie rudych loków - Kamilę Paskudzką. Właścicielkę sierściucha Maurycego adoptowanego kocura z którym łączy ją dość osobliwa i nietypowa więź. 😻 Kamila jest miłośniczką pączków i wszelkich łakoci, ale pączki z budyniem darzy uczuciem  szczególnym. 


Źródło zdjęć wraz z przepisem https://poprostupycha.com.pl/przepis/paczki-przepis/

 Miłość do łakoci ma swoje odzwierciedlenie w krągłej figurze dziewczyny. 🧸 😉Na co dzień pracuje w korporacji, zajmuje się parzeniem kawy, układaniem papierów i wszystkimi tego typu innymi sprawami biurowymi w firmie. Jednak dziewczyna jak sama twierdzi nie nadaje się do zadań wyższej rangi 😋😋 to w ogóle nie jest przytyk serio! Dla Kamili i parzenie kawy, to czasem śmiertelny wysiłek 😜 a niekiedy nawet niebezpieczeństwo...

Kobieta ma kapitalne poczucie humoru i ogromny dystans do siebie! Czego swoją drogą jej zazdroszczę. Jest osobą totalnie niegramotną, dla niej zwyczajne przejście się do celu z tacą pełną filiżanek kawy, może skończyć się spektakularną katastrofą i jeszcze bardziej spektakularną glebą dnia.🙈 Co ważne Kamila wcale się tym nie przejmuje, wstaje otrzepuje się, ogarnie otoczenie w poszukiwaniu ewentualnych zniszczeń i idzie przed siebie. 

Dziewczyna  jeździ Fiatem 126p, którego pieszczotliwie nazywa „Maluszkiem" do którego ma sentyment i którego wprost uwielbia. 🚙🥰😍 W trudnych chwilach,gdy ulubieniec nie chce współpracować odprawia nad nim specjalne tylko sobie znane rytuały. 

Jest wspaniała, chciałabym ją poznać osobiście! Kamila mówi, że nie jest urocza tylko słodka,bo w jej ciele płynie więcej cukru niż czystej krwi, ma na wszystko zaskakującą odpowiedź, dosłownie  zawsze,wszędzie i na poczekaniu sypie  ciętymi ripostami. Wyciąga je z rękawa w odpowiedniej chwili niczym magik królika z kapelusza. 🐇🐰😆 Nawet policjanta rozbawiła sobą tak, że dał jej tylko pouczenie zamiast mandatu. 😉 🚔

Marcin Zarzycki po latach wraca do Katowic. Razem ze swoim wspólnikiem i zastępcą Pawłem, by wyciągnąć z kłopotów filię swojej firmy deweloperskiej, której siedziba znajduje się w USA, gdzie od lat mieszka i żyje. To filia w której pracuje nasza główna bohaterka. Marcin rozpoznaje w Kamili swoją przyjaciółkę z piaskownicy.👫 Mężczyzna jest jednak zupełnym przeciwieństwem Kamy, tak wiecie totalnie. Wysoko stoi finansowo ma zupełnie inny styl i sposób wypowiedzi, przy tym różne znajomości i chodzi na kolacje z inwestorami. Ma miliny na koncie, musi się prezentować, więc wiecie  chodzi pod krawatem👔👖 a do tego jest cholernie przystojny. 🤵

Wiecie niby przeciwieństwa się przyciągają, ale czy aż tak? Skąd wzięła się tytułowa ksywka Pączuś” w jakich okolicznościach i kto jest jej autorem ? Czy Marcin uwolni się od przeszłości? Od chorej relacji z Elizą. Do czego jego psychiczna była narzeczona będzie w stanie się posunąć,by osiągnąć  zamierzony cel? Czasami chora miłość bywa niebezpieczna...⚠️  Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedź w książce. 

Trzeba jeszcze dodać, że w książce znajdziemy  wzruszenie i łzy ze śmiechu, a także nutkę niepewności ... Wspaniale się czyta, nie ma w niej nudy, wciągasz, ba wręcz pochłaniasz lekturę!


Książka bardzo mi się podoba,
epwnie nie będzie dla Was wielkim zaskoczeniem jeśli dodam📚📚📚📚📚📚 Ląduje do ulubieńców♥️Niesamowicie mnie zrelaksowała, gdybym miała więcej czasu i zdrowe oczy, to przeczytałabym ją na raz, a tak to mogłam cieszyć się nią zdecydowanie dłużnej. 👌Wielokrotnie się przy niej śmiałam się do łez, książka poprawiała mi nastrój. Jest zdecydowanie idealna dla kogoś kto ma dużo stresu i szuka relaksu w książkach. 

Na początku  wspomniałam, że trzeba brać książkę z przymrużeniem oka, bo ma pokazać nam,że trzeba mieć dystans do siebie i nie przejmować się wszystkimi przytykami oraz złośliwymi opiniami innych, ale trzeba też pamiętać o tym, że mimo akceptacji siebie należy pamiętać, by zachować umiar/rozsądek w miłości do jedzenia i słodkości.😉🍰😍♥️

  Magdaleno wspaniałe Pióro!🖋 Proszę pisać dalej! Ze zdumieniem odkryłam, że to Pani PIĄTA KSIĄŻKA ! Koniecznie muszę nadrobić!💓Jestem ogromnie wdzięczna za ten czas z lekturą WIELKIE DZIĘKUJE, że  napisała pani tę książkę i dała mi tym samym wspaniały czas i oderwanie! A także pewnego rodzaju nadzieje na lepsze dni. Jak i pokazała Pani zdecydowanie, że bycie sobą jest super. W podziękowaniu napisała Pani, że był to trudny czas! To jakie książki Pani pisze kiedy jest ok?😍 Muszę koniecznie  nadrobić❗ Bardzo dziękuje także wszystkim, którzy Panią wspierali w pisaniu i tworzeniu. Dla mnie czas z tą książką, to był wspaniały czas! 

Pamiętajcie jednak, że wszystko co tutaj czytacie to wyłącznie moja osobista opinia, a wy możecie mieć zupełnie odmienną.

Książkę przeczytałam w ramach Booktour, który zorganizowała Paulina opetanaprzezslowa 


 


 

Wydawnictwo: Magdalena Szweda

Książkę możecie znaleźć między innymi na #Woblink Możecie ją kupić także tutaj👇
 

 Będzie mi jak zawsze bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w komentarzu.🙂 Dajcie znać co myślicie o tej recenzji i o historii przesympatycznej Kamili jeśli ją czytaliście. Pozdrawiam życząc zaczytanej niedzieli. ❤☺

 

 

 By być na bieżąco zaglądajcie na mój fanpage Zaczytana Ola na Facebooku Wpadajcie też na Instagram Zaczytana Ola📚

 

Komentarze

  1. Fajnie, że książka dostarcza wielu różnorodnych emocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , że jesteś. tak książka mnie rozbawiła , należy ją traktować z dystansem i przymrożeniem oka. ;-)

      Usuń
  2. Piękna recenzja ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie byłoby poznać Kamilę w rzeczywistości. Super recenzja. Mnie Paweł przypomina kogoś kogo znam ze studiów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamila super ;-) Można od niej uczyć się dystansu

      Usuń
  4. Bardzo fajna recenzja, książka też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka która promuje żarcie wszystkiego i jeszcze chlubienie się tym. No,ale tak teraz bodyposive, a że musi siadać na dwóch krzesłach już nie widzi. Humor dla mnie, troche zbyt iunfantylny jak i całokształt. Żeby dorosły inteligentny i przedsiębiorczy mężczyzna męczył się z babą zamiast zgłosić to gdzie i komu trzeba🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bodypositive* ('modną' chorą ciało pozytywność)

      Usuń
    2. Rozumiem odczucie , natomiast wszystko zależy od tego jak podejdziemy do lektury :-) Tobie się nie podobało i okej, to jest w porządku . Widzisz ją z innej strony ;-) Pozdrawwiam

      Usuń
  6. Świetna recenzja! Musze kupić. Aż nabrałam chęci na taki smakołyk jak na zdjęciu z nadzieniem 🍫 zachęciłam się zupełnie i na książkę i na pączusia z 🍫😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książkę znam jednakże z przyjemnością przeczytałamTwojąrecenzję Świetna robota. Miłego poniedziałku, o ile takowy może być w ogóle miły.😅 😉 😜

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę i dziękuje za odwiedzinki , pozdrawiam i życze smacznej lektury hihi

      Usuń
  7. Dzień dobry. Super recenzja, ale ja bardziej od Kamili chciałabym poznać Marcina 🤭🤗😁😉 dobrego początku tygodnia.😘 Podobno jaki poniedziałek taki cały tydzień. 😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O poznaniu Marcina myślę , że nie trzeba wspominać 🤗 To bezdyskusyjne . Pozdrawiam i wzajemnie życzę dobrego czasu

      Usuń
  8. Katarzyna Buszyńska27 lutego, 2023 14:00

    Super, muszę po nią sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Co sądzisz o tej recenzji? Napisz proszę w komentarzu

Popularne posty

Maleńka Anna H. Niemczynow

Wioletta Piasecka Dom pełen tajemnic

Recenzja Naucz mnie na nowo kochać Ilona Łuczyńska