Obserwatorzy

Karolina Kasprzak-Dietrich Niewierność

Wspomnienia rysują się wiecznym piórem, a nie ołówkiem. Nie wymażesz ich gumką!
Karolina Kasprzak-Dietrich Niewierność


Hej hej🤗
Dzisiaj chciałam Was przedstawić Niewierność” autorstwa Karoliny Kasprzak -Dietrich. Czyli czas najwyższy na kontynuację cyklu Truciciel”.

Głównych bohaterów już znacie to Kasandra i Wojtek. W drugiej części książki poznajemy ich dalsze perypetie. Cała historia rozpoczyna się w rzeczywistości, którą wszyscy znamy i której doświadczyliśmy.

Zastajemy Kasandre i Wojtka w trudnym czasie jakim jest rozprzestrzeniająca się pandemia koronawirusa. Wszyscy doskonale pamiętamy maseczki, izolacje, brak możliwości wyjścia z domu i utrudnione lub całkowicie niemożliwe spotkania z bliskimi. W normalnych warunkach zazwyczaj  codziennie wychodzimy z domu do pracy, a z partnerem spędzamy weekendy i czas po pracy. Kiedy siedzimy ciągle w domu skazani na pracę zdalną i własne towarzystwo niemal non stop,to sytuacja w której jeden związek to scali, a inny rozwali. A jak mówią znamy się na tyle na ile nas sprawdzono. Dotychczas mało kto miał okazję fukcjonować w takich warunkach. Do tego wszystkiego dochodzi strach przed tym co przyniesie niepewna przyszłość.

Co nie zmieniło się moim zdaniem w relacji na linii Kasandra - Wojtek? Ich brak komunikacji między sobą, każde z nich coś gniotło i nadal gniecie w tej relacji,ale każde z nich zostawiało to dla siebie, myśląc sobie tylko co powinna lub mogłaby druga strona. Zamiast powiedzieć sobie to wprost oczyszczając atmosferę.
Czy znajdą wspólną drogę do wyjścia z tego impasu i będą umieli dojść do porozumienia? Do czego doprowadzi brak komunikacji między nimi?Czy i tym razem wyjdą z tej próby zwycięsko?

Denerwuje  mnie główna bohaterka ze swoim niezdecydowaniem z jednej strony kocha, ale czegoś jej w tym związku brakuje i zaczyna szukać wrażeń gdzie indziej, intryguje ją nieznane... co z tego wszystkiego wyniknie i w jakie kłopoty Kas się wpakuje? Czy ktoś wyciągnie do niej pomocną dłoń?

W książce przewija się też wątek wojny na Ukrainie, czyli temat i emocje z nim związane wciąż aktualne.

Podsumowując
Po przeczytaniu pierwszej części byłam ciekawa jak potoczy się dalej ich historia. To jedna z książek w której ciężko ubrać w słowa swoje myśli po jej przeczytaniu.
Miałam dość  spory problem jak podejść do tej recenzji. Musiałam porządnie przespać się  z tematem. Książka niesie za sobą przemyślenia na temat relacji z drugim człowiekiem, a także uświadamia czytelnikowi,że często niedoceniamy tego co mamy.  Plus dla autorki za pozytywną postać, która pojawia się w pewnym momencie,dodając coś od siebie, jest takim ciepłym aspektem i tym czego  brakowało mi w poprzedniej części.
 
Porusza ważne społecznie tematy. Ogólnie lektura niesie za sobą spory ładunek emocjonalny, przez który ciężko było przebrnąć.

Nie mogę powiedzieć, że całkowicie mi się nie podoba, bo jak napisałam niesie za sobą przesłanie, jednak dla mnie pewne rzeczy w niej opisane są w zbyt drastyczny sposób,a cały ładunek emocjonalny dla mnie był mocno przytłaczający. Według mnie to wszystko na raz to trochę zbyt dużo negatywów jak na jedną książkę. Wiem,że  styl autorki jest dość specyficzny,ale mnie on jakoś do siebie póki co nie przekonuje. Jak pamiętacie nie jestem wielką fanką erotyków i traktuje je niczym przerywnik. W przypadku tego cyklu jedna taka lektura  starcza mi na dłuuugo. W ogólnym rozrachunku średnio mi przypadła do gustu. Czy to lektura lekka i przyjemna? Zdecydowanie nie, raczej erotyk z potężnym dreszczem.

📚 Zupełnie nie w moim klimacie
Pamiętajcie jednak, że wszystko co tutaj czytacie to wyłącznie moja osobista opinia, a wy możecie mieć zupełnie odmienną.

Książka została wysłuchana przy pomocy aplikacji Storytel - Zakup własny


Wydawca audiobooka: Lind & Co
Wydawnictwo: Karolina Kasprzak- Dietrich
Lektor: Anna Szymańczyk i Mateusz Drozda
Oczywiście brawa dla lektorów, za mistrzowskie poprowadzenie przez tę trzeba przyznać trudną historię. Myślę, że w dużej mierze dzięki nim dotarłam z ulgą do ostatniej strony, nie wiem czy czytając tę książkę w formie tradycyjnej lub na czytniku nie zrezygnowałabym  z niej wcześniej.

Książkę w wersji audio możecie znaleźć między innymi na #storytel  Możecie ją kupić także tutaj 👇
  
 
 A Wy czytaliścieNiewierność? Znacie? co sądzicie?
Koniecznie dawajcie znać w komentarzu.
Z przyjemnością się dowiem. Uciekam odpocząć w świecie książki, czego i Wam życzę ☺❤

 
 
 
By być na bieżąco zaglądajcie na mój fanpage Zaczytana Ola na Facebooku Wpadajcie też na Instagram Zaczytana Ola📚

Komentarze

  1. Raczej nie będę czytała tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie nie mój klimat,pierwsza część zniechęciła mnie na tyle skutecznie do przeczytania kolejnych części, że raczej po nią nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma tę książkę u siebie i na pewno przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba jej przyznać, że nietypowa i ciężka, ale ostatecznie nawet nawet,chociaż nie polecam jeśli ktoś ma za sobą trudne doświadczenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja próbowałam i się poddałam,także i tak podziwiam, że dałaś radę. Już przy pierwszej się umęczyłam, a ta mnie pokonała. Książka, to też ma być przyjemność, więc odpuściłam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Co sądzisz o tej recenzji? Napisz proszę w komentarzu

Popularne posty

Wioletta Piasecka Dom pełen tajemnic

Maleńka Anna H. Niemczynow

Recenzja Naucz mnie na nowo kochać Ilona Łuczyńska