Obserwatorzy

Kwietniowe podsumowanie książkowe 🪷

Witajcie wieczorową porą. 🙂

Początek maja już dawno za Nami, pomyślałam sobie,że zaczekam z podsumowaniem kilka dni, bo i tak większość z nas wolała zapewne spędzić weekend Majowy z rodziną, przyjaciółmi odpoczywając lub w towarzystwie ciekawej lektury zamiast z nosem przed komputerem czy w smartfonie. Co za tym idzie, najwyższy rozliczyć się książkowo z kwietniem😉 
 

Jak zawsze przedstawiam Wam podsumowanie na  pigułce💊a niżej napiszę więcej i wrzucę linki do recenzji.


Na przełomie marca i kwietnia poznałam piękną historię Nataszy i Szymona  w książce „Narzeczona dla milionera” autorstwa Wioli Piaseckiej, jeśli jeszcze nie czytaliście polecam Wam z całego serca ➡️ Narzeczona dla milionera na blogu

Jako następne wpadły książki z cyklu „Kiedy...”autorstwa Agnieszki Lingas-Łoniewskiej

Opowiadające historię Mateusza i jego paczki przyjaciół co za tym idzie przeciwności losu z jakimi muszą się zmierzyć. 

Kiedy zniknę na blogu

 
 Kiedy wrócę na blogu Przedstawiające dalsze losy bohaterów oraz pokazujące  jak sobie ułożyli życie i poradzili po odkryciu tajemnicy „tamtego lata”...
 
 
Następne książki jakie przeczytałam w  kwietniu jeszcze czekają na swoją kolej do napisania recenzji, ale już wkrótce dowiecie się jak potoczyły się dalsze losy Kasandry i Wojtka oraz co sądzę o historii intrygujacej dziewczyny z bagien.


Przybliżę Wam także przeczytaną  historię Joanny i Kamila. Każde z nich ma swoje doświadczenia los skrzyżuje ich ścieżki czy skorzystają z tej szansy?





 

 Koniecznie dawajcie znać w komentarzu jak przedstawia się Wasz czytelniczy wynik kwietniowy i jakie pozycję opisane w podsumowaniu już znacie. Jestem bardzo tego ciekawa. Tymczasem uciekam zregenerować siły po wyczerpującym dniu. Trzymajcie się. ☺ ❤

 

 

By być na bieżąco zaglądajcie na mój fanpage Zaczytana Ola na Facebooku Wpadajcie też na Instagram Zaczytana Ola📚

 

Komentarze

  1. Narzeczoną dla milionera oraz Córkę generała na pewno przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Narzeczoną dla milionera" mam w planach, "Truciciela" czytałam jakiś czas temu, podobnie jak "Marzenia spełniają się jesienią", więc masz za sobą interesujące lektury. Czekam, zatem na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. „Truciciel” jest już na blogu tutaj ➡️ https://zaczytanaaaola.blogspot.com/2023/03/truciciel-karolina-kasprzak-dietrich.html?m=1 teraz będzie kontynuacja „Niewierność” 😉

      Usuń
  3. Maj rozpoczęłam z nową powieścią małżeństwa Dębskich oraz z "Pomornicą" Ewy Przydrgi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat teraz czytam książkę Mossa, a z Twojego zestawienia czytałam ostatnio książki Marty Nowik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem imponujący dorobek,ja zaczęłam S. Kinga podpalaczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. O! książkę 'dziewczynie z mokradeł' czytałam jestem ciekawa Twoich wrażeń. :) czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w kwietniu przeczytałam tylko dwie książki. Ostatnio czytanie idzie mi bardzo powoli. Córka generała pewnie by mi.sie spodobała, bo lubię książki z tłem historycznym, a poza tym Gdzie śpiewają raki i tego Truciciela. Kojarzę te powieści z blogów i wystaw księgarni. Recenzja bardzo dobra.

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Co sądzisz o tej recenzji? Napisz proszę w komentarzu

Popularne posty

Wioletta Piasecka Dom pełen tajemnic

Maleńka Anna H. Niemczynow

Recenzja Naucz mnie na nowo kochać Ilona Łuczyńska