Obserwatorzy

Ludzie mogą Cię lubić, lub nie,ale Ty nigdy nie uzależniaj od tego swojego poczucia wartości. Jeśli ktoś Cię nie docenia, to na Ciebie nie zasługuje. Bądź z tymi, którzy Cię szanują i doceniają.

 „Przyjaciel to ktoś, kto rozumie Twoją przeszłość, wierzy w Twoją przyszłość i akceptuje Cię takim, jakim jesteś” Autor nieznany

 Cześć i czołem pomidorowa z makaronem-jak to mówi Martusia

Dzisiaj przychodzę z blogiem od kuchni, chce zdradzić Wam pewien sekret... 😉
 

Pamiętacie jak w pierwszym wpisie opowiadałam Wam od czego zaczęła się moja miłość do książek,o przyjaciółce która,przywiozła mi na wakacje ,,Alibi na szczęście". Teraz razem współdzielimy tę miłość i pasje do książek, dzielimy się opiniami,spostrzeżeniami i bardzo często się w nich zgadzamy. Zresztą my rozumiemy się bez słów. Jedna myśli druga robi lub na odwrót.😉

To Martusia założyła mi tego bloga, by pokazać mi,że ten pomysł  mojego nauczyciela języka niemieckiego #AkiArkadiuszGerlic (pozdrawiam Cię serdecznie) z blogowaniem wcale nie jest taki zły. Z racji, że studiowała Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną  i zawsze była dobra w ,,te" sprawy, poprosiłam ją, by sprawdziła czy to dobrze  brzmi, czy są jakieś literówki, błędy itp. i tak już zostało. Ja piszę tu dla Was, 
dzieląc się odczuciami emocjami,a Martusia to mój pierwszy czytelnik, taki korektor. Poprawi, przestawi, czasem coś doda, ona to nazywa dopieszczaniem perełki, jest jak cynamon w szarlotce -nadaje temu smaku.

 Na dziś to tyle wystarczy, będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w komentarzu.🙂 Pozdrawiam, trzymajcie się i życzyMY Wam fajnej niedzieli, najlepiej z dobrą książką i pyszną mrożoną kawką lub innym ulubionym napojem. 😉❤

PS. W następnym wpisie NA PEWNO   wpadnie recenzja książki, także czekajcie cierpliwie.☺

By być na bieżąco zaglądajcie na mój fanpage Zaczytana Ola na Facebooku Wpadajcie też na Instagram Zaczytana Ola📚


Komentarze

Popularne posty

Maleńka Anna H. Niemczynow

Wioletta Piasecka Dom pełen tajemnic

Recenzja Naucz mnie na nowo kochać Ilona Łuczyńska