Obserwatorzy

Edyta Świętek ,,Pełnia szczęścia"


Wiara w samego siebie to bardzo ważna rzecz, lecz warto czasami pomyśleć, czy na pewno zmiany, które planujemy, wyjdą nam na lepsze.

 ,,Ostatnio panna Kociołek usłyszała na temat piersi teorię: wielkość biustu nie ma nic wspólnego z tyciem lub odchudzaniem. Piersi dostaje się w spadku genetycznym po przodkach, co oznacza, że albo są duże, albo małe i koniec. I po co było jeść tyle czekolady? Myślała, że powiększy dzięki niej zawartość stanika, a tymczasem zwiększyła drastycznie obwód łydek." Edyta Świętek ,,Pełnia szczęścia"


Witam Was w to sobotnie popołudnie

Dzisiaj wpadłam do Was z recenzją książki Pani Edyty Świętek ,,Pełnia szczęścia".

 
Swoją drogą moim osobistym zdaniem, pani Edyta jest zdecydowanie królową sag rodzinnych na naszym rodzimym rynku  czytelniczym, ale do tego jeszcze wrócimy w innym wpisie, bo to temat na osobną notkę.
 
Myślę, że na początku należy zaznaczyć, że jest to, zupełnie inna pozycja od tych do których przyzwyczaiła nas autorka.  
Nie każdemu się spodoba, ja byłam zachwycona. Lekka przyjemna zabawna i z morałem. 

Bohaterką jest Madzia Kociołek, trzydziestopięcioletnia stara panna, niepozorną, szarą myszkę, którą przytłaczają kompleksy. Madzia jest bardzo inteligentna, nieśmiała, brak jej asertywności, na każdym kroku daje się wykorzystać. W pewnym momencie potencjał Madzi wreszcie zostaje dostrzeżony. Dostaje szanse by pokazać na co ją stać. 

Taka książka była mi potrzebna! Lekka, ironiczna i przede wszystkim z mądrym humorem! Wspaniałe też były dodawane co jakiś czas reakcje Madzi typu: ,,o słodki batoniku z marcepanem",,Aaa!!! O kotlecie schabowy z mizerią!!!" Cudo, bardzo się uśmiałam. Przygody Madzi Kociołek oderwały mnie od codzienności, sprawiając, że przez jakiś czas świetnie się bawiłam, a uśmiech nie schodził mi z twarzy niemalże wcale. Jest to książka z pomysłową nietypową narracją i zdecydowanie nie oczywistym zakończeniem.

Lekka, łatwa, przyjemna. W sam raz na czas urlopów. Zdecydowanie polecam ją przeczytać.Ogromną robotę robi także pani Marta Markowicz w roli lektora. Dodaje historii duszę.

Książkę w wersji audio możecie znaleźć między innymi na #BookBeat Możecie ją kupić także tutaj👇  

Jak zawsze będzie mi oczywiście bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w komentarzu.🙂Pozdrawiam Was życząc fajnego weekendu. ❤

By być na bieżąco zaglądajcie na mój fanpage Zaczytana Ola na Facebooku

Wpadajcie też na Instagram Zaczytana Ola📚

PS. Jako ciekawostkę dodam,że książka wydana wcześniej pod tytułem ,,Zakręcone życie Madzi Kociołek"



Komentarze

Prześlij komentarz

Co sądzisz o tej recenzji? Napisz proszę w komentarzu

Popularne posty

Wioletta Piasecka Dom pełen tajemnic

Maleńka Anna H. Niemczynow

Recenzja Naucz mnie na nowo kochać Ilona Łuczyńska