Obserwatorzy

Edyta Świętek ,,Na krawędzi nocy"

 Twoje szczęśliwe zakończenie może nie być tym, czego oczekujesz, ale właśnie to uczyni je tak wyjątkowym.

 ,,Piękno jest rzeczą względną. Płynie nie tylko z rysów twarzy czy ładnych włosów. Jego źródło tkwi gdzieś o wiele głębiej, w duszy".
Edyta Świętek ,,Na krawędzi nocy"

Dzień dobry, cześć i czołem w to piękne piątkowe popołudnie🙂 

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną książką autorstwa Pani Edyty Świętek pod intrygującym tutułem ,,Na krawędzi nocy".  Jest to pierwsza część cyklu: "Alter ego"

Zaczęłam słuchać książki w wersji audio i po pierwszych kilku zdaniach od razu napisałam wiadomość do Martusi: ,,Strega Oramus... gdzie ja to czytałam? Nina Strega- Oramus ??" Bez dłuższej zwłoki dostaje odpowiedź: ,,Pełnia szczęścia"☺
Tym oto sposobem doszłyśmy do wniosku, że książka opisuje losy jednej z bohaterek innej książki Pani Edyty, swoją drogą równie wartej uwagi, o czym wspominałam w poprzednim wpisie. 

To właśnie podoba mi się w powieściach autorki, każda kryje dla czytelnika niespodziankę. Jaką? Żeby się dowiedzieć musicie przeczytać Jej książki. 😋

Książka super. Autorka świetnie zmieszała światy przeciwstawne, realny z fikcyjnym. Mistrzostwo. Czyta się z przyjemnością. Powieść traktuje o losach młodej czarownicy we współczesnym świecie, choć czarów tam niewiele. Porusza różne tematy, w tym miłość. Jak i też te trudne, pokazuje, ból, cierpienie w sposób na maksa wiarygodny. Autorka pisze w taki sposób, że czytając przeżywasz wszystko razem z bohaterką książki. Ja tak miałam. Na plus dla tworcy, że traktuje czytelniczki jak przyjaciółki bohaterki,choć minusem jest fakt, iż panowie mogą poczuć się pokrzywdzeni w ten sposób, bo w obecnych czasach romanse czytają również mężczyźni, co nie jest żadną ujmą, bo i panowie mogą mieć wrażliwe dusze. 😉

Nie chce zdradzać zbyt wiele szczegółów, by nie psuć Wam przyjemności odkrywania tej nietypowej historii. Po prostu polecam Wam ją przeczytać. 

Z wielką przyjemnością przeczytałam kolejną część i z tego miejsca już dziś zapraszam Was na recenzję kolejnej części książki z cyklu: Alter ego ,,W blasku dnia". 


Książkę w wersji audio możecie znaleźć między innymi na #Woblink Możecie ją kupić także tutaj👇    

 

Jak zawsze będzie mi oczywiście bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w komentarzu.🙂Pozdrawiam Was życząc przyjemnego odpoczynku w ten weekend.❤ Przede mną jutro jeszcze dzień pracy i walki ze swoimi trudnościami, a wszystko po to,by łatwiej było mi funkcjonować. 😉Trzymajcie za mnie mocno kciuki☺✊✊


By być na bieżąco zaglądajcie na mój fanpage Zaczytana Ola na Facebooku Wpadajcie też na Instagram Zaczytana Ola📚

Komentarze

Popularne posty

Wioletta Piasecka Dom pełen tajemnic

Maleńka Anna H. Niemczynow

Recenzja Naucz mnie na nowo kochać Ilona Łuczyńska