Obserwatorzy

Edyta Świętek ,,W blasku dnia"


Prawdziwe wybaczenie i miłość przychodzą z chwilą, gdy się ich nie spodziewasz. 

Czasami swoim charakterem niszczymy to co, udało nam się zbudować sercem.

Hej hej, witajcie❗🙂

Dzisiaj przychodzę do Was z obiecaną kontynuacją serii Edyty Świętek Alter ego ,,W blasku dnia".  

W drugim tomie lektury Nina przeokropnie irytuje swoim zachowaniem w stylu ,,chciała bym, a boję się..." i typowym ,,psem ogrodnika". Koniec końców życie uświadamia jej, a autorka nam czytelnikom, że szkoda życia na humory, upory, opory i egoizm. Życie mamy tylko jedno i musimy je przeżyć raz, ale czerpiąc z niego maksimum.

Nino, skoro mianowałaś czytelniczki przyjaciółkami,to ja jako jedna z nich chce Ci powiedzieć,że byłaś mega irytująca, wkurzająca, strasznie uparta i mamzelowata. Normalnie aż czasem chciało by się Tobą potrząsnąć tak,abyś się obudziła, bo często widziałaś tylko czubek własnego nosa. Nie zważałaś na fakt, że zadawałaś ból też ludziom z własnego najbliższego otoczenia. Jednak ostatecznie idziesz po rozum do głowy na całe szczęście!

Książka bardzo dobra, jest pełna emocji od początku do końca, choć musiałam od niej odpoczywać,bo Nina mnie wkurzała.
Także jak najbardziej polecam, choć trzeba uzbroić się w cierpliwość i przetrwać nie rzucając nią w kąt. (w moim przypadku byłby to telefon, bo książkę słuchałam w wersji audio)

Nie jesteśmy w stanie będąc tylko na pozycji czytelnika i wirtualnej przyjaciółki potrząsnąć Niną i powiedzieć jej:"KOBIETO OPAMIĘTAJ SIĘ!"
Opinie są różne, Wam radzę przeczytajcie książkę, by wyrobić własną, choćby po to by ocenić historię jako całokształt, bo moim zdaniem zdecydowanie zasługuje ona na uwagę, choćby dlatego, że nie jest to typowy przewidywalny romans. Więcej nie zdradzę.😉


Książkę w wersji audio możecie znaleźć między innymi na #Woblink Możecie ją kupić także tutaj👇

Jak zawsze będzie mi oczywiście bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w komentarzu.🙂Trzymajcie się zdrowo, pozdrawiam Was życząc dobrego dnia.❤

By być na bieżąco zaglądajcie na mój fanpage Zaczytana Ola na Facebooku Wpadajcie też na Instagram Zaczytana Ola📚

Komentarze

Popularne posty

Wioletta Piasecka Dom pełen tajemnic

Maleńka Anna H. Niemczynow

Recenzja Naucz mnie na nowo kochać Ilona Łuczyńska