Obserwatorzy

Zbiorcze podsumowanie czytelnicze ostatnich miesi臋cy

Dzie艅 dobry cze艣膰 i czo艂em w ten p贸藕ny pi膮tkowy wiecz贸r  ❤☺

Dzisiaj przychodz臋 do Was z podsumowaniem przeczytanych ksi膮偶ek w ostatnich miesi膮cach na prze艂omie czerwiec-wrzesie艅. 

Najpierw oczywi艣cie podsumowanie w pigu艂ce 馃拪Poni偶ej o ka偶dej z ksi膮偶ek s艂贸w kilka.


W czerwcu przeczyta艂am 艣wietny thriller „Oczy l臋ku” autorstwa Adriana Bednarka, kto jest ch臋tny mocniejszych wra偶e艅 zapraszam do przeczytania ksi膮偶ki i poznania historii Leny, Fabiana i Oliwii, co po艂膮czy t臋 tr贸jk臋, kto i co na tym zyska, a kto wr臋cz przeciwnie? A kto jeszcze nie widzia艂 recenzji zapraszam tutaj ➡️Oczy l臋ku na blogu 

Nastepna przeczytana,przes艂uchana, a raczej po艂kni臋ta w trybie natychmiastowym by艂a historia Sary Leokadii Wolskiej, niepoprawnej marzycielki, kt贸ra marzy o tym, aby zosta膰 poczytn膮 pisark膮. Zupe艂nie tak jak Wioletta Piasecka autorka ksi膮偶ki „Dom pe艂en tajemnic”馃槈 Czy dziewczyna uda si臋 spe艂ni膰 marzenia? Tego musicie dowiedzie膰 si臋 sami czytaj膮c t臋 ksi膮偶k臋, a kto chce pozna膰 moj膮 opini臋 o niej zapraszam do recenzji,  kt贸r膮 znajdziecie tutaj ➡️Dom pe艂en tajemnic na blogu

 
Kolejna wlecia艂a pi臋kna i niesawita historia zakazanej mi艂o艣ci m艂odego Polaka Andrzeja i Elize, to tytu艂owa „C贸rka genera艂a” autorstwa Magdaleny Witkiewicz czy ta mi艂o艣膰 pokona przeciwno艣ci? Ciekawych zapraszam do lektury, a mi艂o艣nik贸w Danusi Stenki  zach臋cam do pos艂uchania audiobooka w jej wykonaniu zapewniam MISTRZOSTWO w swoim fachu. 馃帶馃挅 a kto jeszcze nie czyta艂 recenzji zapraszam tutaj ➡️C贸rka genera艂a na blogu

Na blogu pojawi艂a si臋 te偶 ksi膮偶ka ➡️Marzenia maj膮 twoje imi臋, autorstwa Karoliny Klimkiewicz, to kolejna zrecenzowana przeze mnie pozycja, kt贸r膮 zdecydowanie mog臋 Wam szczerze poleci膰. Nietuzinkowa historia Cedricka i Letty napewno Was zaskoczy to mog臋 Wam obieca膰❗️

Kolejn膮  wyj膮tkow膮 ksi膮偶k膮, z pewno艣ci膮 niebanaln膮 wbrew pocz膮tkowym pozorom,a ju偶w na pewno zaskakuj膮c膮 i wart膮 uwagi jak膮 przeczyta艂am by艂a „Male艅ka” autorstwa Anny H. Niemczynow. To historia Zofii Wolant-Abramowicz Polki dusz膮cej si臋 na emigracji,  dusz膮cej si臋 w 偶yciu. Czy zniany przynios膮 upragniony spok贸j? Musicie j膮 przeczyta膰, ja Wam to m贸wi臋. Moja recenzja ksi膮偶ki ➡️Male艅ka na blogu 

Ostatni膮 przeczytan膮 i zrecenzowan膮 przeze mnie ksi膮偶k膮 jest „Noc spadaj膮cych gwiazd”autorstwa Marty Nowik. To historia dw贸ch przyjaci贸艂ek i tego jak jedna wsp贸lna impreza zmieni艂a 偶ycie ich obu. Dlaczego w mojej ocenie wypad艂a s艂abo dowiecie si臋 z mojej recenzji ➡️Noc spadaj膮cych gwiazd na blogu

Kolejne prezentowane przeze mnie pozycje to aktualnie czytane i przygotowywane przez nas recenzj臋 przedstawione w formie grafiki,  to „Niepe艂ni”autorstwa Paw艂a Pollaka, niesamowicie bliska mojemu sercu historia Edyty i Jacka. Czemu? Dowiecie si臋  ju偶  niebawem.馃槈馃Nast臋pne 偶yciowe wci膮gaj膮ce historie to ca艂a seria „Pod skrzyd艂ami mi艂o艣ci” autorstwa Izabeli M. Krasi艅skiej, kt贸re planujemy dla Was zrecenzowa膰 jedna po drugiej. Na pewno polubicie Mart臋 i Piotra!

Jak zawsze b臋dzie mi oczywi艣cie bardzo mi艂o je艣li zostawisz po sobie 艣lad w komentarzu i koniecznie dajcie zna膰 jakie ksi膮偶ki z podsumowania znacie i recenzje,  kt贸rej najbardziej czekacie Tymczasem pozdrawiam Was serdecznie i 偶ycz臋 mi艂ego wieczoru i weekendu najlepiej z ksi膮偶k膮/ebookiem/audiobookiem w r臋ku ☺❤



By by膰 na bie偶膮co zagl膮dajcie na m贸j fanpage Zaczytana Ola na Facebooku Wpadajcie te偶 na Instagram Zaczytana Ola馃摎

Komentarze

  1. Same ciekawe tytu艂y. Ja wrzesie艅 zacze艂am z ksi膮偶k膮 "Niedoko艅czony list" Ewy Szyma艅skiej, kt贸rej recenzj臋 zaraz zaczynam pisa膰. Kolejna ksi膮偶ka, po kt贸r膮 si臋gn臋 to "Kanadyjski raj" Anny Stryjewskiej.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Bardzo ciekawe ksi膮偶ki przeczyta艂a艣. Wrzesie艅 zacz膮艂 si臋 u mnie intensywnie czytelniczo. Czyta艂am ksi膮偶k臋 "Do zobaczenia na Wenus" Polecam :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Dom pe艂en tajemnic czyta艂am, 艣wietna ksi膮偶ka :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Sporo ciekawych tytu艂贸w do przeczytania :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
  5. Czekam na wszystkie ❣ nie znam jeszcze male艅kiej i nocy spadaj膮cych gwiazd, reszt臋 czyta艂am z Waszego polecenia 馃槈☺

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ciekawe podsumowanie. Przyznam, 偶e mimo i偶 Bednarek jest znany ja jeszcze nie przeczyta艂am ani jednej jego ksi膮偶ki.

    OdpowiedzUsu艅
  7. Bardzo ciekawe podsumowanie i 艣wietne wykonanie pi臋kne grafiki ciekawi mnie ta seria 'pod skrzyd艂ami mi艂o艣ci'

    OdpowiedzUsu艅
  8. 艢wietne podsumowanie i 艣wietne wykonanie. ❤️馃槏Czekam na wszystkie, bo 偶adnej nie znam. Czyta艂am za Twoim poleceniem male艅ka i dzisiaj sko艅czy艂am te Noc spadaj膮cych gwiazd, jako艣 mi tam nie zagra艂o, autorka mia艂a mo偶e jaki艣 pomys艂, ale si臋 zamota艂a, za du偶o srok na raz, chocia偶 historia mia艂a potencja艂 na co艣 ciekawego.

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Co s膮dzisz o tej recenzji? Napisz prosz臋 w komentarzu

Popularne posty

Male艅ka Anna H. Niemczynow

Wioletta Piasecka Dom pe艂en tajemnic

Recenzja Naucz mnie na nowo kocha膰 Ilona 艁uczy艅ska