Obserwatorzy

Miłość według przepisu, czyli słodko-gorzkie cappuccino Karolina Wilczyńska

 Jesteś cały czas tą samą osobą. Nie piękniejesz od moich słów i nie brzydniesz, gdy ktoś cię obrazi. Dlaczego więc twoje samopoczucie zależy od czyjejś opinii?”„Miłość według przepisu, czyli słodko-gorzkie cappuccinoKarolina Wilczyńska 

    Hejo🤗

Dziś przedstawię Wam kochani drugą część z serii: kawiarenka za rogiem. Tytuł jak wszystkie z serii nawiązują do kawy☕️Miłość według przepisu, czyli słodko-gorzkie cappuccino” autorstwa Karoliny Wilczyńskiej. Zaparzcie sobie ulubioną kawkę i zapraszam Was do czytania. Nakreślę zgrabnie fabułę tej historii i opwiem Wam czy w tej części polubiłam się bardziej z Miłką czy nadal jej postępowanie irytuje mnie tak jak poprzednio. 😋

„Miłość według przepisu, czyli słodko-gorzkie cappuccino” od razu przykuwa uwagę piękną smakowitą okładką, obiecując mieszankę romantyzmu i niespodziewanych zwrotów akcji. Autorka, po raz drugi zaprasza czytelnika do kawiarenki za rogiem, gdzie rozkwita ukrywana miłość, co zwiastuje ciekawą opowieść pełną emocji.

Głównych bohaterów mogliśmy poznalić w  poprzedniej części są nimi Tymon i Miłka, którzy na pierwszy rzut oka wydają się idealnymi partnerami. Ich miłość wydaje się być słodko-gorzka, jak doskonałe cappuccino. Każdy dzień jest dla nich powodem do radości i uśmiechu, przynajmniej teoretyczne, bo mnie osobiście bardzo irytowało zachowanie Milki która wciąż co chwilę szukała potocznej dziury w całym, dorabiając własne teorie, pisząc w głowie własne przedziwne scenariusze. Następnie przyjmowała prawdę taką jaka jest, aż do następnego razu... 

Wróćmy jednak do naszej fabuły. Spokój tych dwojga, jak i całej kawiarenki zostaje zachwiany przez pojawienie się siostry dziewczyny- Wiktorii. To wydarzenie staje się punktem wyjścia dla serii zaskakujących wydarzeń, które mogą zniszczyć tę idyllę. Wiktoria pojawia się w Kielcach pod pretekstem studiów. Czy dziewczyna faktycznie zamierza podjąć studia? Czy może jest jeszcze jakiś powód tej nagłej i niespodziewanej wizyty? Jaka tajemnice przywozi ze sobą Wiktoria?

Ta książka to nie tylko opowieść o miłości, ale również o tajemnicach i niezbyt miłych niespodziankach, które mogą czaić się za pozorną idealnością. Bohaterowie stają przed wyzwaniami, które zmuszają ich do zadawania sobie trudnych pytań i podejmowania trudnych kluczowych decyzji.

Podsumowując

 Według mnie jest to lektura, dla osób które lubią takie dziwaczne, nieco odrealniane historie, niby to romantyczne, ale jakoś dziwnie nadmuchane. Niby to wielkoduszne, ale wbrew własnej intuicji, poważne problemy są tu także poruszane, ale zwyczajnie tak jakoś nie przemawia do mnie ta historia.😓 Ja książkę wielokrotnie chciałam odłożyć i przestać już słuchać,ale trzymała mnie przy niej wspaniała lektor i myśl, że może w ostatniej części Miłka zmieni swoje postępowanie ogarnie się. Trzeba też przyznać, że mimo wszystko ciekawi mnie jak zakończy się ta historia. Biorąc pod uwagę fakt, iż została mi jeszcze tylko jedna część tego cyklu dam jej szansę. Wysłucham i napiszę Wam co o niej sądzę. Jednak średnio mam nadzieje na jakieś fajerwerki i niespodziewane zwroty akcji. Jednak kto wie, może jednak jeszcze miło mnie zaskoczy. 🙂

Czy książkę polecam? Ujmijmy to w ten sposób: Są pozycje dużo gorsze od tej,ale trzeba też zauważyć, że na rynku są znacznie lepsze książki. Aby się przekonać czy ta pozycja Wam się spodoba czy też niekoniecznie musicie ją przeczytać. Wiecie ile ludzi tyle gustów, a ile gustów tyle opinii. 😉
📚📚📚 Przeciętniaczek

Pamiętajcie jednak, że wszystko co tutaj czytacie to wyłącznie moja osobista opinia, a wy możecie mieć zupełnie odmienną. 

Książka została wysłuchana przy pomocy aplikacji Storytel - Zakup własny
Wydawca audiobooka: Storyside
Wydawnictwo: Wydawnictwo Filia   
Lektor: Kamilla Baar-Kochańska
 
W tym miejscu bardzo dziękuję lektorce za bezpieczne przeprowadzenie mnie do końca przez tą powieść. Tylko dzięki kojącemu głosowi lektorki skończyłam tę książkę. 🎧⤵️

Książkę w wersji audio możecie znaleźć między innymi na #Storytel i #taniaksążka.pl Możecie ją kupić także tutaj👇




Będzie mi jak zawsze bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w komentarzu. Pozdrawiam Was życząc ciepełka w te chłodne jesienne dni.☺♡

PS. Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach czy przekonała Was do siebie ta książka jak już ją przeczytacie. Następnym razem przedstawię Wam książkę zamykającą historię Miłki, mam nadzieję, że zostawi po sobie zdecydowanie lepsze wrażenia😉


By być na bieżąco zaglądajcie na mój fanpage Zaczytana Ola na Facebooku  
Wpadajcie też na Instagram Zaczytana Ola📚
 

 

 

 

 

 

Komentarze

  1. Szkoda, że książka nie do końca przypadła Ci do gustu Olu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marek faceci też lubią czytać08 listopada, 2023 15:13

    Współdziele Twoją irytacje na Milkę jak na dorosłą kobietę zachowuję się niedojrzale i ten Tymon dla mnie taki podejrzany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę jednak wybrać "lepsze" książki dostępne na rynku, w końcu ich jest więcej niż naszego czasu na tym łez padole ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że książka nie spełniła twoich oczekiwań.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc to jeśli mam wybór między czymś dobrym, a lepszym wolę sięgnąć po to lepsze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że Ci się nie spodobała.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Co sądzisz o tej recenzji? Napisz proszę w komentarzu

Popularne posty

Maleńka Anna H. Niemczynow

Wioletta Piasecka Dom pełen tajemnic

Recenzja Naucz mnie na nowo kochać Ilona Łuczyńska