Obserwatorzy

Czytelnicze podsumowanie minionego 2022

 Witajcie w 2023 Ciesz臋 si臋, 偶e jeste艣cie tu ze mn膮, mam nadziej臋 zostaniecie przez nast臋pne 360 dni 馃槈

Dzisiaj przychodz臋 do Was z podsumowaniem przeczytanych ksi膮偶ek w 2022.馃摎馃檲馃暃馃帀馃コ 

 

Tu macie w pigu艂ce 馃拪 poni偶ej troch臋 rozwin臋 si臋 w temacie 馃槈


Ostatnio troch臋 mniej tutaj mniej, bo zmog艂o mnie i po艂ama艂o jakie艣 przezi臋bienie馃馃ぇz tego te偶 wzgl臋du ograniczy艂am do minimum wszelkie aktywno艣ci na blogu i w social mediach. Wskoczy艂am pod ko艂dr臋 i lecz臋 si臋 Gripexem roso艂kiem i lecznicz膮 herbatk膮 z cytrynk膮.馃崑

Dlatego w艂a艣nie podsumowanie czytelnicze 2022 i wszystkie zaleg艂e wcze艣niej zaplanowane 艣wi膮teczno-zimowe recenzje ksi膮偶ek 馃巹馃尃☃️❄️od艂o偶y艂am na p贸藕niej. 馃槈

W po偶egnananym kilka dni temu przez nas roku 2022 przeczyta艂am w sumie ponad 35 ksi膮偶ek. Do艣膰 cz臋sto by艂y to ksi膮偶ki obyczajowe, ale te偶 krymina艂y czy thrillery, zdarzy艂o si臋 jeszcze kilka przyjemnych opowiada艅. Nie wszystkie recenzje jeszcze wyl膮dowa艂y na blogu, bo jestem tu z Wami od niedawna,bloguje od czerwca i dopiero si臋 rozkr臋cam馃構 Spokojnie z czasem wszystko nadrobimy, a przynajmniej taki jest m贸j plan. Czy uda mi si臋 to zrealizowa膰❓ czas zweryfikuje. Wiecie jak jest praca, rehabilitacja i inne obowi膮zki. Musz臋 przyzna膰, 偶e wkr臋ci艂am si臋 w blogowanie, recenzowanie i coraz bardziej mi si臋 to podoba, a co za tym idzie pozna艂y艣my na fejsbukowych Zaczytana Ola na Facebooku i instagramowych spo艂eczno艣ciach z Martusi膮 wielu fajnych ludzi, kt贸rzy jak my uwielbiaj膮 czyta膰 ksi膮偶ki. (Gdyby kto艣 nie pami臋ta艂 moja przyjaci贸艂ka pomaga mi w prowadzeniu bloga i w porozumieniu ze mn膮 prowadzi  Instagram Zaczytana Ola馃摎)  

Przejd藕my do podsumowania. ☺️

W styczniu ko艅czy艂am rozpocz臋t膮 ko艅cem grudnia sag臋 ,,Tu艂acze 偶ycie" Ewy Bauer

,,Kiedy艣 Ci wybacz臋"

,,Nigdy nie zapomn臋"

Nast臋pne by艂o wyczekiwane z niecierpliwo艣ci膮 i z ogromn膮 rado艣ci膮  przeze mnie przywitane ,,W艂oskie ciacho",kt贸re wr臋cz poch艂on臋艂am. Wyczekujcie serii ,,Mi艂o艣膰 w Tychach"❣ autorstwa Ma艂gosi Lisi艅skiej recenzja ka偶dej ksi膮偶ki z cyklu na bank si臋 tutaj w tym roku pojawi.馃槈


Kolejna wlecia艂a druga w moim dorobku saga rodzinna autorstwa Edyty 艢wi臋tek z cyklu ,,Grzechy m艂odo艣ci"od kt贸rej wprost nie mog艂am si臋 oderwa膰.

,,Rzeka k艂amstw"

,,Echa niewierno艣ci"

,,Cie艅 zbrodni" 

,,Szczyty chciwo艣ci" 

,,Pok艂osie przekle艅stwa"






Jako nast臋pna by艂a poruszaj膮ca ksi膮偶ka Magdaleny Witkiewicz ,,Zamek z piasku"

 Zamek z piasku na blogu



Przyszed艂 czas na sag臋 Agnieszki Krawczyk z cyklu ,,Magiczne miejsce"












Luty jako艣 przelecia艂 mi przez palce w tempie ekspresowym. 

W marcu wskoczy艂a seria Anny Karpi艅skiej z cyklu ,, Pami臋taj o mnie"

,,List"


 ,,Postscriptum"

W maju kr贸lowa艂y ksi膮偶ki autorstwa Moniki Szwai 

,,Anio艂 w kapeluszu"



,,Matka wszystkich lalek"

,,Zupa z ryby fugu" Zupa z ryby fugu na blogu kt贸ra swoj膮 drog膮 by艂a jednym z rozczarowa艅 tego roku




,,Nie dla mi臋czak贸w"









W maju pozna艂am te偶 tw贸rczo艣膰 Wioli Piaseckiej, kt贸ra mnie zachwyci艂a 馃グ

,,Bez planu B"

Bez planu B na blogu

 


,,Przyjdzie pogoda na mi艂o艣膰" 

Przyjdzie pogoda na mi艂o艣膰 na blogu

 


,,Przyjdzie pogoda na szcz臋艣cie"

Przyjdzie pogoda na szcz臋艣cie na blogu

Czerwiec rozpocz臋艂am cyklem ,,Bukiet uczu膰" Kazimierza Kiljana

,,Bukiet Chabr贸w"

Bukiet chabr贸w na blogu

,,Bukiet Chryzantem"


Bukiet Chryzantem na  blogu 

Wlecia艂a te偶 ,,Jesie艅 zapomnianych" od Anny Ka艅toch zamkni臋cie cyklu ,,Krystyna Lesi艅ska"



 Jesie艅 zapomnianych na blogu 

艢wietne zako艅czenie ca艂ej historii,  cho膰 mam lekki niedosyt.

oraz ,, Niezapomniany walc" Wioli Piaseckiej Niezapomniany walc na blogu 

Co tu du偶o m贸wi膰 musicie to przeczyta膰 ‼


Nast臋pne miesi膮ce by艂y mniej czytelnicze z racji intensywnej pracy nad blogiem recenzjami i wgryzania si臋 w temat, a tak偶e turnus rehabilitacyjny w  Karpaczu.

Nast臋pne by艂y:

Wyczekiwana ,,Przyjdzie pogoda na 艣lub" Wioli Piaseckiej

 Przyjdzie pogoda na 艣lub na blogu


,,Ma艂a" Gosi Lisi艅skiej przy kt贸rej 艣wietnie si臋 bawi艂am. Ma艂a na blogu

Lekka i przyjemna, cho膰 pzemycaj膮ca wa偶ne przes艂anie pozycja jesienna ,,Zapro艣 mnie na pumpkin latte" Anny Chaber

 Zapro艣 mnie na pumpkin latte na blogu


Poruszaj膮ca trudn膮, ale wa偶n膮 tematyk臋 ksi膮偶ka ,,Dotyk Twoich d艂oni" 

Dotyk Twoich d艂oni na blogu

i pierwsza moja 艣wi膮teczna pozycja ,,Tam gdzie gwiazdka 艣wieci najja艣niej" obie autorstwa Wioli Piaseckiej 

Tam gdzie gwiazdka 艣wieci najja艣niej na blogu 

 ,,艢wi膮teczna mordercza gra" Alexandry Benedict

艢wi膮teczna mordercza gra na blogu 


,,Gra" Sary Antczak

Gra na blogu

W obu przypadkach by艂 to 艣wietnie sp臋dzony czas z  mocniejszymi wra偶eniami.

艢wi膮teczna ,,Gloria" Aleksandry Rak z pi臋knym przes艂anie na 艣wi膮teczny czas. 

Gloria na blogu

i 艣wi膮teczna recenzja kt贸ra mnie zachwyci艂a ,,Jest taki dzie艅" spod pi贸ra Eweliny Nawary


Jest taki dzie艅 na blogu

A no i zapomnia艂abym gdzie艣 w tak zwanym mi臋dzy czasie przeczyta艂am te偶 po raz nie wiem kt贸ry ,, Bracia lwie serce" Astrid Lindgrend do kt贸rej mam ogromny sentyment i zawsze si臋 przy niej wzruszam,to ona mnie jako pierwsza zachwyci艂a kiedy by艂am ma艂a.







 

Na koniec jeszcze tylko wspomn臋,  偶e pod koniec ubieg艂ego roku wylicytowalam takie o to pere艂ki, o kt贸rych te偶 mam plan co艣 Wam tutaj napisa膰. 


Jak zawsze b臋dzie mi oczywi艣cie bardzo mi艂o, je艣li zostawisz po sobie 艣lad w komentarzu.馃檪  Podzielcie si臋 ilo艣ci膮 przeczytanych ksi膮偶ek w 2022, 艣wi膮tecznymi prezentami pod choink臋, albo napiszcie jakie ksi膮偶ki Was rozczarowa艂y  lub zachwyci艂y.
 Pozdrawiam Was,trzymajcie si臋 ciep艂o i zdrowo w ten przezi臋bieniowo-grypowy czas. Podobno nied艂ugo wed艂ug prognoz znowu 艣nie偶ny czas. 馃槖馃尐☃️呕ycz臋 Wam zaczytanego dnia. ❤☺❄



 PS. MEDAL DLA KA呕DEGO KTO DOTRWA艁 DO KO艃CA 馃榿馃馃弳

By by膰 na bie偶膮co zagl膮dajcie na m贸j fanpage Zaczytana Ola na Facebooku Wpadajcie te偶 na Instagram Zaczytana Ola馃摎


Komentarze

  1. Fajnie czyta艂o si臋 Twoje podsumowanie kochana. Du偶o zdr贸wka 偶ycz臋.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Katarzyna Buszy艅ska05 stycznia, 2023 22:03

    Du偶o zdr贸wka. Podsumowanie Super. Mimo tylu obowi膮zk贸w da艂a艣 rad臋 przeczyta膰 tyle ksi膮偶ek. Brawo Ty. Trzymam kciuki za dalej.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Jak tutaj 艂adnie, widz臋 偶e podobne gusta czytelnicze, b臋d臋 wpada膰 cz臋艣ciej. 艢liczne podsumowanie roku pewnie kosztowa艂o Ci臋 mn贸stwo pracy, szacun kawa艂 dobrej roboty naprawd臋 pi臋knie to wysz艂o.馃槏❤️ Wszystkiego dobrego z nowym rokiem, du偶o zdrowia i niech Ci si臋 uda wszustko co sobie planujesz.馃槝

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dzi臋kuje , oczywi艣cie zapraszam cz臋艣ciej , B臋dzie mi bardzo mi艂o

      Usu艅
  4. Wida膰, 偶e wk艂adacie 100% z siebie czyta艂am z przyjemno艣ci膮. Wszystkiego najlepszego z nowym rokiem.

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Co s膮dzisz o tej recenzji? Napisz prosz臋 w komentarzu

Popularne posty

Male艅ka Anna H. Niemczynow

Wioletta Piasecka Dom pe艂en tajemnic

Recenzja Naucz mnie na nowo kocha膰 Ilona 艁uczy艅ska