Obserwatorzy

Podsumowanie czytelnicze 2023

Witam Was w Nowym 2024 Roku❣️

Czas najwy偶szy na czytelnicze podsumowanie minionego 2023 roku馃摎Ostatnio jest mnie troch臋 mniej, bo ko艅c贸wk臋 roku mia艂am nie 艂atw膮, poniewa偶 moje prywatne konto na Facebooku zosta艂o zhakowane,zablokowane i wszystko co z nim zwi膮zane tak偶e. Co za tym idzie wszystko musia艂am ogarn膮膰 i stworzy膰 od nowa.  Poza tym Nowy Rok podobnie jak miniony przywita艂am jakim艣 chor贸bskiem. 馃ぇ馃ぃ

Niekt贸re z pozycji w podsumowaniu maj膮 swoje recenzj臋 jeszcze w budowie, bo wiecie musz臋 si臋 z nimi przespa膰,o wi臋kszo艣ci z nich ju偶 publikowa艂am  Wam recenzj臋  tutaj na blogu.   Co poni偶ej Wam oczywi艣cie podlinkuj臋.馃槈Zostawie Was oczywi艣cie z podsumowaniem w pigu艂ce 馃拪

 Bez zb臋dnego przed艂u偶enia lecimy do podsumowania 馃槈

艢wi膮teczna narzeczona
Pieskie sprawy Timona i Lusi
Hela
P膮czu艣
Ukrai艅skie serca

 Zimowe 呕u艂awy

Jakby jutra nie by艂o

 Truciciel

Kiedy znikn臋

Kiedy wr贸c臋

Gdzie 艣piewaj膮 raki
Narzeczona dla milionera
Marzenia spe艂niaj膮 si臋 jesieni膮
Truciciel. Niewierno艣膰
Kiedy czasu ju偶 dla nas nie b臋dzie
Perfumeria na rozstaju dr贸g

Dom pe艂en tajemnic 

C贸rka genera艂a 

Oczy l臋ku

Niepe艂ni. O mi艂o艣ci wbrew przeciwno艣ciom losu


 Pod skrzyd艂ami mi艂o艣ci

Za g艂osem serca

W ob艂okach marze艅 

  

Mi艂o艣膰 wed艂ug przepisu czyli s艂odko-gorzkie cappuccino

Rachunek za szcz臋艣cie, czyli caffe latte
Naucz mnie na nowo kocha膰
Zakl臋ta w ciszy

  Na zawsze

Morderstwo w 艣wi膮tecznym ekspresie
Na koniec mam do Was ogromn膮 pro艣b臋, je艣li macie Instagram i Facebook wpadajcie na nowe socjale Zaczytana Ola i pom贸偶cie Nam je odbudowa膰. GRATULUJ臉 ka偶demu kto dotar艂 do ko艅ca wpisu 偶ycz臋 Wam udanego dnia i ogromnie DZI臉KUJE, 偶e tutaj ze mn膮 jeste艣cie ☺♡Trzymajcie si臋 ciep艂o i uwa偶ajcie na siebie w ten mro藕no lodowy czas 馃ザ馃尐☃️

By by膰 na bie偶膮co zagl膮dajcie na m贸j fanpage Zaczytana Ola na Facebooku  
Wpadajcie te偶 na Instagram Zaczytana Ola馃摎

Komentarze

  1. 艢wietnie ksi膮偶ki uda艂o Ci si臋 przeczyta膰 Olu馃檪 Niech ten rok b臋dzie taki, jakim go sobie wymarzysz ❤️

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ,偶e b臋dzie jeszcze lepiej. ma razie u mnie kiepsko si臋 zacz臋艂o.❤

      Usu艅
  2. Du偶o wspania艂ych ksi膮偶ek przeczyta艂a艣! Niekt贸re z nich te偶 mam za sob膮. :) Niech rok 2024 b臋dzie r贸wnie udany.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Oby by艂 jeszcze lepszy. Zamiary by艂y wi臋ksze,馃槉

      Usu艅
  3. Mia艂a艣 super czytelniczy rok :))

    OdpowiedzUsu艅
  4. Fajnie zrobione podsumowanie! A pisa艂a艣 mi, 偶e "jeste艣 w lesie" oj, oj ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ale wysz艂am z lasu cho膰 moje konta na fb i Instagramie s膮 obecnie ograniczone. ( Te nowe)

      Usu艅
    2. Ole艅ka ma od tego cichego pomocnika馃槈 Takich jak My dwie, to nie ma ani jednej馃槃 Razem zawsze 艂atwiej. 馃檪

      Usu艅
    3. Zdecydowanie , dlatego te偶 uwielbiam kiedy mnie odwiedzacie, bo wtedy prowadzenie tego miejsca ma wi臋kszy sens馃槉

      Usu艅
  5. Sporo ksi膮偶ek uda艂o si臋 przeczyta膰 :D 呕ycz臋 zaczytanego Nowego Roku 2024!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To i tak po艂owa za艂o偶e艅 a cz臋艣膰 recenzji czeka jeszcze w wersjach roboczych 馃槉 tak偶e zapraszam do 艣ledzenia

      Usu艅
  6. fajne zestawienie, niekt贸re z nich czyta艂am:)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Nie mog臋 wyj艣膰 z podziwu jak 艂adnie to zrobi艂a艣!
    Podziwiam., Imponuj膮cy zbi贸r.

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Co s膮dzisz o tej recenzji? Napisz prosz臋 w komentarzu

Popularne posty

Male艅ka Anna H. Niemczynow

Wioletta Piasecka Dom pe艂en tajemnic

Recenzja Naucz mnie na nowo kocha膰 Ilona 艁uczy艅ska