Obserwatorzy

Recenzja Sens życia Justyna Kamińska

 „Kluczem do odnalezienia szczęścia w sobie jest zrozumienie, że szczęście jest indywidualne i to, co działa dla jednej osoby, może nie działać dla innej.” Justyna Kamińska Sens życia

Dzień dobry cześć i czołem 🤗

Dzisiaj mam dla Was pozycje zupełnie odmienną od tego co znajdziecie tu u mnie na blogu to, jest coś bardziej z kategorii przewodnika czy poradnika, choć też niezupełnie. „Sens życia”, Autorką pozycji jest Justyna Kamińska, której w tym miejscu dziękuje za egzemplarz książki o której napisze Wam kilka słówka. Weźcie sobie coś na ząb i zapraszam do recenzji. 🙂

„Sens życia” to inspirująca podróż przez różne aspekty ludzkiego istnienia, prowadzona z pasją i autentycznością Książka nie obiecuje gotowych recept na życie, ale stawia czytelnika w roli poszukiwacza własnej drogi i sensu życiowego. Jedną z głównych zalet tej publikacji jest jej wielowymiarowość. Autorka z odwagą i szczerością dzieli się własnymi doświadczeniami, zarówno sukcesami, jak i porażkami, co nadaje treści autentyczności. 

Porusza tematy takie jak miłość, praca, przyjaźń, pasje, samorealizacja i duchowość. Pisarka ukazuje bogactwo ludzkiego życia i różnorodność obszarów, w których można odnaleźć sens.

Książka skierowana jest do szerokiego grona czytelników, zwłaszcza tych, którzy zastanawiają się nad sensem życia i dążą do pełni i spełnienia. Mimo braku uniwersalnych odpowiedzi, czytelnik znajdzie tu wiele inspiracji i praktycznych wskazówek, jak zbliżyć się do zrozumienia własnej drogi życiowej.

Autorka podkreśla istotę pełni życia, opisując ją jako stan, w którym człowiek osiąga spełnienie, realizując własne cele i marzenia. To przewodnik dla tych, którzy pragną żyć z pasją, nie bać się ryzyka i czerpać radość z każdej chwili. Twórczyni ukazuje pełnię życia jako umiejętność radzenia sobie z trudnościami i porażkami, co prowadzi do osobistego wzrostu i dojrzałości.

Język książki jest przystępny, co sprawia, że treść jest zrozumiała i łatwo przyswajalna dla różnych grup czytelników. Autorka potrafi dotknąć głębokich kwestii, jednocześnie oferując praktyczne wskazówki, co czyni tę publikację cennym źródłem inspiracji i refleksji,a także pracy nad sobą dzięki ćwiczeniom jakie w niej znajdzjemy.

Stawia przy tym ważne pytania. Czy podążamy w życiu własną droga? Czy może czyjąś wydeptaną dla nas przez rodziców czy też otaczające nas środowisko? Czy spełniam swoje oczekiwania czy może innych? Czy potrafię w codziennym pędzie życia docenić to co ważne? Docenić siebie i dostrzec swoje dokonania?

Lektura z pewnością zmusi czytelnika do zadania sobie wielu pytań,na które tylko  sam czytelnik musi znaleźć odpowiedź, ponieważ musi odkryć ją w sobie podczas podróży w głąb siebie.

Podsumowując 

Wszystko zależy od tego jak widzimy świat i ile chcemy z tej książki dla siebie wziąć. Ja miałam różne odczucia, momentami wiedziałam, że to co autorka w niej napisała jest prawdą, a jednocześnie czułam  mocny sprzeciw do tej samej frazy, ponieważ nasz świat jest według  mnie taki jakim go jesteśmy w stanie zobaczyć  w danej chwili czy stanie emocjonalnym. Te same słowa jednego dnia mogą być lekarstwem, a innego mogą być napełnione niezgodą i buntem. 

Serdecznie polecam Wam tę nietypową książkę czytajcie ją tyle razy ile potrzebujecie i wyciągajcie z niej to co dla was ważne. Mogę z doświadczenia powiedzieć, że czasami czułam się jakbym ponownie siedziała przed swoją psychoterapeutką jak na wielu przeprowadzonych wspólnie sesjach. Tyle,że ona używa sformułowań „możesz zrobić tak” czy „spróbuj zrobić to” ten  sposób jakoś zdecydowanie lepiej do mnie dociera i daje wolność wyboru.

Osobiście jakoś mocno irytuje mnie ton lektury „musisz zrobić 'to',aby było 'to' zrób 'to', aby było 'to' ” Czasem miałam wrażenie, że autorka piszę tę książkę właśnie przez pryzmat własnych doświadczeń. Ja jednak uważam,że to jest w niej zawarte nie do każdego przemówi i bywa mocno irytujące. Twierdzenie, dla przykładu „najważniejsza jest rozmowa zakomunikuj mężowi,aby kupił Ci kwiaty,bo sam się przecież nie domyśli...” „komunikacja musi być jasna, jak coś Ci nie pasuje mów o tym od raz” tylko, że to kurde jest mocno nie realne albo ja nie znam takach ludzi. „Komunikuj się w odpowiedni sposób o ważnych rzeczach, nie mów emocjach, bo zaprowadzą Cię na inne tory niż chcesz”. 

Fajnie te parę idealnych złotych rad brzmi, tylko jakoś sobie ich stosowania nie wyobrażam bynajmniej w moim życiu codziennym i możliwe, że wielu z Was też.

Ogólnie rzecz biorąc „Sens życia” Justyny Kamińskiej, to nie tylko książka, towarzysząca w poszukiwaniach sensu życiowego, ale także przewodnik po różnorodności ludzkich doświadczeń i możliwości odnalezienia pełni i spełnienia. Autentyczność, mądrość i praktyczne rady sprawiają, że ta książka z pewnością znajdzie swoje miejsce na półce każdego, kto pragnie głębszego zrozumienia własnego życia.  Sprawdźcie jednak sami  jak odbierzecie tę książkę.   

📚📚📚📚 📚 Świetna pozycja aczkolwiek nie dla każdego. Nie do końca jest to mój klimat i styl w jakim jest napisana, mimo iż przystępnie i dobrze się to czyta to nie zupełnie do mnie to przemawia.

Pamiętajcie jednak, że wszystko co tutaj czytacie to wyłącznie moja osobista opinia, a wy możecie mieć zupełnie odmienną.

Słuchajcie, przeczytałam wersję papierową, którą mam od autorki, a moja Martusia przesłuchała audiobook dostępny na legimi, więc poniżej podziękowań słów kilka również dla lektorki

Książka została także wysłuchana przy pomocy aplikacji Legimi - Zakup własny

Wydawca audiobooka: BookEdit
Wydawnictwo: BookEdit
Lektor: Aleksandra Mazoń
W tym miejscu podziękowania dla lektorki za świetne oddanie klimatu tej pozycji. 
 
Książkę w wersji audio możecie znaleźć między innymi na #Legimi oraz #taniaksążka.pl Możecie ją kupić także tutaj👇
 
 
 
Jak zawsze będzie mi oczywiście bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w komentarzu.🙂 Dajcie znać czy ciekawi Was ta książka czy to raczej nie Wasz klimat.  Pozdrawiam Was serdecznie i życzę Wam spokojnego popołudnia. ♡☺
 
#przeczytanejeszczew2023 #zcykluoczekującenarecenzje

By być na bieżąco zaglądajcie na mój nowy fanpage Zaczytana Ola na Facebooku

Wpadajcie też na nowy profil Instagram Zaczytana Ola📚



Komentarze

Prześlij komentarz

Co sądzisz o tej recenzji? Napisz proszę w komentarzu

Popularne posty

Wioletta Piasecka Dom pełen tajemnic

Maleńka Anna H. Niemczynow

Recenzja Naucz mnie na nowo kochać Ilona Łuczyńska