Obserwatorzy

Wioletta Piasecka Bez planu B

Czasem potrzebne jest trz臋sienie ziemi,偶eby przewarto艣ciowa膰 swoje 偶ycie...
...,,W subtelnej muzyce zakl臋ta jest moc, kt贸ra o艣miela nasze marzenia – pomy艣la艂a. Tylko 偶e ja nie mam po co marzy膰. Nie mam planu B. Moje 偶ycie nie ma nawet planu A." 

Dzie艅 dobry bardzo馃檪

Dzi艣 wci膮偶 pozostajemy w towarzystwie Pani Wioletty Piaseckiej, b臋dzie w kilku zdaniach o ksi膮偶ce ,,Bez planu B"

 




Pokocha艂am tw贸rczo艣膰 pani Wioletty, dla mnie jej ksi膮偶ki maj膮 w sobie co艣 magicznego. Wci膮gaj膮 od pierwszej do ostatniej strony i powoduj膮, 偶e nagle jakby  sklejasz si臋 z bohaterami. Chcesz, nie! MUSISZ si臋 natychmiast dowiedzie膰 co b臋dzie dalej.

Obiecujesz sobie: "jeszcze tylko jedna strona"  nic bardziej mylnego, to nie dzia艂a w tym przypadku, ale wed艂ug mnie to bardzo dobrze. 

Pani Wioletta ma pi臋kna dusze to czu膰 w jej powie艣ciach,  sami sprawd藕cie.

Prawda jest taka, 偶e wielokrotnie zdarzy艂o mi si臋 obserwowa膰 jak karma wraca. Czasem cz艂owiek musi odbi膰 si臋 od dna, by zrozumie膰 co lub kto jest w jego 偶yciu wa偶ny, kto nadaje mu sens. O tym w艂a艣nie jest ta historia.

Ch臋膰 w艂adzy, pieni臋dzy, zdobycia stanowiska zasad膮 ,,po trupach do celu",nie mo偶e wr贸偶y膰 nic dobrego. Czasami taki ,,prezent" od fa艂szywej przyjaci贸艂ki mo偶e przewr贸ci膰 nasz wydawa艂oby si臋 pouk艂adany  艣wiat do g贸ry nogami.

 Jakub, Piotr, misja. Renata czy Ewa na pewno znajda jakie艣 odzwierciedlenie w 偶yciu czytelnika. Kilka razy zdarzy艂o mi si臋 uroni膰 艂z臋.

Ksi膮偶k臋 bardzo polecam.Mo偶ecie ja kupi膰 m.in. pod tym linkiem馃憞

 

Jest te偶 dost臋pna na #Storyel oraz #BookBeat


Pani Joanna Doma艅ska jako lektor 艣wietna .馃挀

PS. jak uda艂o mi si臋 dowiedzie膰 przed nami premiera ksi膮偶ki ,,Niezapomniany walc" 06.06.2022 r.


..."B臋dzie, b臋dzie zabawa, b臋dzie si臋 dzia艂o i znowu nocy b臋dzie ma艂o..."

 Serdecznie zapraszam do wyra偶enia w艂asnej opinii o ksi膮偶ce lub wypowiedzi o moim po艣cie, dajcie o sobie zna膰. B臋dzie mi bardzo mi艂o wiedzie膰 czy m贸j wpis pom贸g艂 wam w wyborze lektury lub zach臋ci艂 do jej przeczytania.馃槉Pozdrawiam ciep艂o馃槝

馃挀 

By by膰 na bie偶膮co zagl膮dajcie na m贸j fanpage Zaczytana Ola na Facebooku Wpadajcie te偶 na Instagram Zaczytana Ola馃摎


Komentarze

Popularne posty

Male艅ka Anna H. Niemczynow

Wioletta Piasecka Dom pe艂en tajemnic

Recenzja Naucz mnie na nowo kocha膰 Ilona 艁uczy艅ska