Obserwatorzy

Kazimierz Kiljan ,,Bukiet chryzantem"

  ...,,Cz艂owiek ma jedn膮 szczeg贸ln膮 cech臋 – potrafi przystosowa膰 si臋 do ka偶dych warunk贸w, cho膰 bywa, 偶e potrzebuje na to wi臋cej czasu..."

...,,Ju偶 Ty si臋 tym tak nie trap moja duszko w 偶adnym razie..." ,,Bukiet chryzantem" Kazimierz Kiljan

Witajcie! Wr贸ci艂am 馃構

Dzi艣 przychodz臋 do was z kontynuacj膮 serii ,,Bukiet uczu膰" pt ,,Bukiet chryzantem", kt贸ry w艂a艣nie dzisiaj sko艅czy艂am s艂ucha膰.


To ksi膮偶ka w kt贸rej mo偶emy 艣ledzi膰 dalsze losy Justyny, powie艣膰 lekka i przyjemna. Pe艂na nie oczekiwanych, a czasem dziwnych zdarze艅... Z pewno艣ci膮 was zaskoczy, ciekawe czy tak mia偶d偶膮co jak mnie?

Autor opisuje wszystko w taki spos贸b  jakby sam by艂 odbiorc膮. Mo偶na usi膮艣膰 za biurkiem i poczu膰 zapach starych rycin, czy obejrze膰 numizmaty, albo wybra膰 si臋 do dawnej epoki. Za艂o偶y膰 balow膮 suknie hrabiny i poczu膰 si臋 jak w dawnej epoce. Wybra膰 w podr贸偶 do dawno zapomnianych miejsc i zobaczy膰 to wszystko oczami wyobra藕ni, a tak偶e poczu膰 emocje i doznania towarzysz膮ce bohaterom. Tu si臋 u艣miechn臋, mam szczer膮 nadziej臋 , 偶e zechcecie sprawdzi膰 sami.

Ksi膮偶ka opisuje zderzenie dw贸ch 艣wiat贸w dawnej epoki hrabiostwa i ludzi z wy偶szych sfer oraz nowoczesno艣ci. Antykwariat ma dusz臋. W ka偶dej z umieszczonej w nich rzeczy ukrywa si臋 pi臋kno.

My艣licie pewnie, 偶e to nudne. Nie, nic bardziej mylnego馃槉Ksi膮偶ka cho膰 niewielka obj臋to艣ciowo, zawiera ca艂e mn贸stwo tre艣ci. Wci膮ga w sw贸j magiczny 艣wiat wzrusza, bawi,a tak偶e sk艂ania do przemy艣le艅 i refleksji. Jest po prostu 偶yciowa.   


Dlaczego chryzantemy w kolorze ober偶yny? Sprawd藕cie to.馃槉

Czy pi臋kne gesty zawsze maj膮 pi臋kne intencje? R贸wnie偶 i to sprawcie sami, nie mog臋 i nie chce zdradzi膰 Wam za wiele aby艣cie mieli rado艣膰 i przyjemno艣膰 z czytania, odkrywania.馃槈 

Ksi膮偶k臋 z czystym sercem mog臋 Wam poleci膰, jednak opinie o niej najlepiej wyrobi膰 sobie samemu. Ile ludzi  tyle gust贸w,a ile gust贸w tyle opinii. Czy nie by艂oby nudno gdyby ka偶demu podoba艂o si臋 to samo? 馃構

Dla mnie jest to pi臋kna lektura pe艂na magii, zachowana w tym samym tonie co pierwsza cz臋艣膰 ,,bukiet chabr贸w". Nie straci艂a smaku, ani te偶 nie jest wymuszona, bo pewnie nie raz zdarza艂o Wam si臋 jak mnie mie膰 do czynienia z kontynuacj膮 ksi膮偶ki, po kt贸rej mieli艣cie wra偶enie, 偶e by艂a pisana jakby na si艂臋. Tu pojawiaj膮 si臋 ostatnie zdania, a Twojej g艂owie pojawia si臋 ,,jak to? Koniec? Ju偶?"

Mam nadzieje na kolejn膮 cz臋艣膰, powiem wi臋cej ja na ni膮 czekam.☺

Ksi膮偶k臋 mo偶ecie znale藕膰 w wersji audio na #Storytel a tak偶e #BookBeat. Jako lektor,
niezawodna i wspania艂a Pani 
El偶bieta Kijowska.  

Je艣li lubicie audiobooki ta pani jest jak przyprawa do smaku, ca艂ego tekstu馃挀
 

Wrzucam tu te偶 link z mo偶liwo艣ci膮 zakupu ksi膮偶ki  

Zach臋cam do dzielenia si臋 swoimi wra偶eniami po przeczytaniu ksi膮偶ki, b臋dzie mi bardzo mi艂o  je艣li zostawisz po sobie 艣lad w komentarzu. Trzymajcie si臋 ciep艂o i mi艂ego wieczoru.馃槈

By by膰 na bie偶膮co zagl膮dajcie na m贸j fanpage Aleksandra z ksi膮偶k膮 na Facebooku Wpadajcie te偶 na Instagram Zaczytana Ola馃摎

PS. Dzi臋kuj臋 Martusiu za to,  偶e jeste艣,nie lubisz si臋 ujawnia膰, ale ja wiem jak mocno mnie wspierasz i czytasz ka偶dy m贸j post 馃挀

Komentarze

Popularne posty

Male艅ka Anna H. Niemczynow

Wioletta Piasecka Dom pe艂en tajemnic

Recenzja Naucz mnie na nowo kocha膰 Ilona 艁uczy艅ska