Obserwatorzy

Anna Kańtoch ,,Jesień zapomnianych"


,,Złe rze­czy przy­da­rza­ją się wszyst­kim, a nagła śmierć może spo­tkać nie tylko sta­re­go czło­wie­ka, ale też kogoś mło­de­go, jak ja. "
 
 ,,... w końcu pewność jest zawsze lepsza od niepewności"

Anna Kańtoch ,,Jesień zapomnianych"

Dobry wieczór 🙂

Właśnie skończyłam słuchać kolejny tom z cyklu Krystyna Lesińska ,,Jesień zapomnianych", spieszę z wrażeniami na gorąco. Zróbcie sobie jakąś fajną herbatkę lub inny napój usiądźcie wygodnie i zapraszam do lektury.


Po raz kolejny autorka pokazuje nam czytelnikom życie bohaterki w innym okresie, tym razem jest to głęboki PRL, a Krysia jest studentką prawa, które  zupełnie do niej nie przemawia, po prostu uczęszcza na zajęcia, ale bez specjalnego przekonania. 

Dwa pierwsze tomy historii z Krysią Lesińską w roli głównej pochłonęły i zachwyciły mnie bez reszty. Nie ukrywam, że oczekiwałam kontynuacji i ciekawa byłam jaka tajemnica kryje się za zniknięciem Romka. Szczerze mówiąc jestem trochę zawiedziona, czuje pewnego rodzaju niedosyt, sama nie wiem jak to ująć, bo choć książka dobrze i ciekawie napisana, do tego z bardzo ciekawym, wymagającym wątkiem kryminalnym i fajnie mi się ją czytało, to jednak brak mi tutaj tego czegoś co miały poprzednie części. Jak w poprzednich tomach autorka świetnie buduje napięcie dozując nam emocje, skupiając się przy tym na psychologii postaci. Całość osadzona w jesiennym klimacie.

Kiedy na 30 minut przed końcem dowiadujemy się jak to było, a rozwiązanie nas totalnie zaskakuje to znaczy, że autor stworzył świetny kryminał. Książka super, w trakcie jej słuchania co chwila autorka podsuwa nowe tropy, zmyla czytelnika, a na końcu i tak jest ,,woow" ‼ Kilka razy ,,już  byłam w ogródku", a tu guzik gąski nie ma. 😉

Wątki zostały pozamykane, książka jest świetnym domknięciem cyklu jednak żal, że zimy już nie będzie  😁 A Romek? Bardzo ciekawe zakończenie, wydaje mi się że autorka chciała pokazać, że często  nieznamy najbliższej osoby tak dobrze jak nam się wydaje.  Główna bohaterka? Ach nie, nic nie powiem, nie chce zdradzić zbyt wiele... Powiem jedynie, że w moim odczuciu zagubiona dusza. Jednak do lektury zachęcam, zdecydowanie. Przekonajcie się sami jak Wam się spodoba i koniecznie podzielcie się ze mną wrażeniami. 📚
  
Książkę w wersji audio możecie znaleźć między innymi na #BookBeat #storytel  Możecie kupić ją także tutaj 👇
 

Na dziś to tyle w temacie, będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w komentarzu.🙂 Pozdrawiam życząc spokojnego wieczoru, najlepiej z dobrą książką. 😉❤

PS. W następnym wpisie wpadnie recenzja książki, która  niespecjalnie przypadła mi do gustu, więcej nie zdradzę, także zaglądajcie, sprawdzajcie, czekajcie. ☺

By być na bieżąco zaglądajcie na mój fanpage Zaczytana Ola na Facebooku Wpadajcie też na Instagram Zaczytana Ola📚

Komentarze

Popularne posty

Maleńka Anna H. Niemczynow

Wioletta Piasecka Dom pełen tajemnic

Recenzja Naucz mnie na nowo kochać Ilona Łuczyńska